Summan av allt fortsätter
Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.
Välkomna!
Såg till min förskräckelse att tråden var avstängd när jag skulle skriva. Eftersom jag inte har någon vidare fantasi och vill att alla ska hitta hit till Gemmas tråd så döper jag inte om den.
Välkomna!
Lourdes jag behöll mitt namn som mellannamn och tog min mans efternamn. Jag bytte dock ett utländsktnamn mot ett annat utländskt. Men nu har jag bada namnen som efternamn! :o Jag trodde inte att man fick..
Gemma, jag visste inte att du inte hade hittat hit innan ditt bröllop. Mina vänner skrattar at mig för att jag är fast pa BT men jag gillar verkligen vissa människor man träffat här och jag har fatt ovärderliga tips!
Lapinette, vi väntar fortfarande pa vart fotoalbum. Ska bli sa roligt att se fotografens bilder - tryckta!
Lourdes igen: Inbjudningarna var det jag la i särklass mest tid på! De satte ju liksom tonen för hela bröllopet och gick som en röd tråd igenom alltihop.
Höll på i ett halvår med en grafisk formgivare (kompis) som gjorde en grund med lager i photoshop, sen kunde jag använda grunden och variera den till allt från tackkort till menyer. Hur blir din inbjudan?
Izunia: Japp, jag är också lindrigt sagt hooked on BT... fast inga kompisar vet om det. Gillar att det är hemligt! Fast mannen vet, och han tycker att det är knasigt men festligt. Sen tror jag att jag tittade in här två-tre gånger innan bröllopet, mest för att jag hade ångest för att jag köpt en så dyr klänning. Och när jag "biktat" mig fick jag en del intressanta reaktioner: Några som inte tyckte att jag var klok, och några söta tjejer som tjatade på mig att jag skulle NJUTA!
Hade till skillnad från många här, rätt svårt för bröllopsproylen... kommersen, hysterin och framför allt att jag inte kände igen mig i folks åsikter och smak. Men nu har man ju insett att det kan vara helt fantastiskt härligt att gifta sig, och inte minst att det faktiskt finns en hel del kul, smarta och snälla människor här ;)
Gemma - skulle jag se på min dator hur många gånger jag varit inne idag...eller rättare sagt skulle chefen se det skulle jag få sparken. Fast det går i perioder och när jag har det lugnare hemma och på jobbet blir jag fast här!
Nämner jag för någon väninna att jag fortfarande är här tror de näst intill att man är galen. Brukar dock förklara att vi är ett gäng här inne som gillar att ha kontakten fast vi är gifta. Sen är ju du känd (Gemma) bland mina bekanta.
Lapinette..precis sa förklarar jag ocksa. Man pratar ju inte bara direkt blommor hela tiden! ;)
Jag bara älskar bröllop.. även om jag skulle göra om allt igen, när somhelst, är det himla skönt att det är över..
Gemma, jag har nog lagt absolut mest tid pa inbjudningarna ocksa. Nu har jag bara 4 tackkort som bara ska embossas och jag drar mig för det! Varför gjorde jag sa avancerade kort!? Men jag har fatt manga komplimanger och da är det värt det!
Fast nagra trodde att jag köpt handgjorda...
Förresten, jag har missat. Vad fick du betala för min Lhuiller?
Jag personligen tycker inte att en brudklänning kan vara för dyr. Den ska väl bara vara anppassade efter ens budget - och smak! ;)
Minns skriverierna här inne när Gemma nämnde priset på sin klänning. Det är ju lite fult att spendera pengar här på BT. Tror faktiskt det var första gången jag hörde talas om dig Gemma....sen korsades vägarna flera gånger innan du äntligen började med din egna tråd.
haha..jag blir skrattfärdig när folk blir upprörda över folks ekonomi. Alla är vi olika, har olika inkomster och smak vad gäller bröllop!
Sverige är ju dessutom ett land där man lägger relativt lite pengar pa bröllop. Hade vi haft mer pengar hade vi lagt mer pa vart bröllop. Jag tyckte det var värt det!
I Sverige har vi något som är ganska så stort tyvärr - avundsjuka.
hahaha!!
Jag hade matt daligt om jag varit avundsjuk pa alla människor runt om mig..