jag har uppfattat det såhär: Dom har öppen cafè på dagen. Vi kan därför inte åka dit och fixa på dagtid. Cafèet är öppet till 16.30 (tror jag). Vi får tillträde mellan kl. 17.30 och 18.00. Ni får antagligen tillträde senare på grund av sommartid. Jag frågade honom hur dom skulle hinna duka och fixa på 1 timme. Han sade att det inte var några problem. Jag tror vi bara skall lämna borddekorationen, bordkort, dricka och allt till dom. Sedan fixar dom det. Måste bara lita på att det går bra på 1 timme.....
Yes, det blir Tysklandstur på oss också :) Vi åkte ner till Flensburg när m2b skulle ha 30-årsfest. Så sjukt billigt!!! Stort pluss med Aquaria att man kan ta med egen dricka. Annars hade det blivit betalbar och det ville vi undvika.
Har ni kommit långt i planeringen? Jag tycker det är superroligt att planera. Jag tycker jag har hunnit med ganska mycket. Kyrka, festlokal, solist, klänning och fotograf. Jag har också börjat göra en hemsida.
Skall ni ha livemusik? Vi vill gärna ha det. Eller rättare sagt: JAG vill gärna ha det. Jag är van till livemusik på bröllop där jag kommer ifrån i Norge. Men det finns inte så mycket plats till ett band på Aquaria, så det blir vel en trubadur eller duo. Har dock inte hittat någon vi har råd med. Jag var lite orolig för att dansgolvet på Aquaria var lite litet, så jag slängde ut en fråga här på BT. Fick svar från en tjej som hade varit på ett bröllop på Aquaria där det var många gäster. Hon sade att dansgolvet inte verkade för litet.
Oj, detta blev långt :)