• ninjan

Rika flickor...

...ja, en sån skulle jag också vilja vara! :)

kollade slutet på lyxfällan ikväll, och blev väldigt peppad att få ordning på min ekonomi! Har det ganska knapert som det är nu..dyrt at vara egen företagare :(

Så.. Nu vill jag gärna att ni delar med er av alla era spartips! Vad som helst, även om det bara är att spara några kronor!
    Jag är säker på att det finns fler där ute som vill få ordning på sin ekonomi och bli en rik flicka :D

• Svar på tråden Rika flickor...
  • pickolina

maljor
    Antingen 70F eller 70G beroende på modell.. Låter spännande, har de mina strl oxå? *nyfiken*

• maljor

kolla www.mimis.se

de ska ha upp till g i vissa bh:ar och de kostar inte skjortan. De saluför KrisLine.

Själv har jag "bara" 70-75d-dd och bara det gör det svårt att hitta en schysst push-up bh *gillar dessa bäst eftersom de håller dem på plats*

om man vill så kan man ju kolla www.fredericks.com oxå men då är det ju amerikansk sida men jag vet att de ska ha större kupor oxå

• pickolina

maljor
    Åh, tack för tipsen! :) Förstår dig mer än väl.. En push-up som jag älskar är Gossard´s klassiska i satin. Har typ 5st här hemma..i mindre strl dock... :( Tex 70D-75DD ;) *skratt*

• pickolina

maljor
    Verkar som att de bara har från 75 och uppåt i strl F-G... :( Fast det kanske kan vara värt att sy in, med tanke på priset... Ska kika närmare sedan. Jätte tack!

• maljor

pickolina

vart kan man hitta de bh:arna? och vad kostar de? behöver nya =(

brukar sy in mina om jag hittar nån jag tycker om... såååå svårt att hitta större strl till ett bra pris med 70-75 runt bara =( och man vill ju gärna ha nåra till vardags så man kan lyxa till det lite på helgerna

• pickolina

maljor
    Menar du Gossard???
    Så här ser den ut: www.figleaves.com/uk/product.asp&mci=&size=&colour=&image=r164-p19350-front (Om nu länken fungerar..annars fixar jag en annan..) Den finns från 65cm och uppåt.. Jag har aldrig handlat från stället, hittade det nu...men ska undersökas insåg jag just... *s* Tidigare har jag handlat dem på Details. Men de finns i nästan alla specialaffärer.. Det är en gammal klassiker. Jag köpte min första för 7år sedan... Älskar den! Sitter kanon, pushar skitsnyggt och säljs även i större strl som sagt... :)

• pickolina

maljor
    Jösses, de har ju från 60cm och uppåt... Damn! :D

• maljor

nu måste jag kolla in oxå ;)

brukar överraska min m2b med något snyggt under till julafton men har inte hittat någon fin bh än i strl =(=(

• pickolina

maljor
    De har strl som 60G liksom! Otroligt! De hade hur många sidor som helst med bh´s i min strl..och billiga!..billig frakt och 28dag + gratis att skicka tillbaka om man vill returnera eller byta. Låter ju kanon! Måste testa att beställa därifrån... Problemet blir ju att man vill shoppa loss ordentligt när man för ovanlighetens skull har så mkt att välja bland... *asg*

• pickolina

maljor
    Mmm, jag köpte ett "julset" härom dagen.. 1900:- gick det på... Huah.. Men fint!..

Svar på tråden Rika flickor...