Nejlika i brudbuketten - vad förknippar ni det med?
När jag nämnde att jag eventuellt skulle ha limegröna nejlikor i min bukett sa min kompis att det förknippar man ju med begravningar - stämmer det?
När jag nämnde att jag eventuellt skulle ha limegröna nejlikor i min bukett sa min kompis att det förknippar man ju med begravningar - stämmer det?
jag ska ha nejlikor. folk får tycka vad de vill om förknippning med begravningar etc. jag ska ha nejlikor ändå, för det är så fint =)
så kör på nejlikor om det är det du vill ha!!
blivandefruandersson08
Jag har tyvärr inga bilder på någon hemsida men om du skriver in din mejladress så ska jag skicka dig kort på buketten.
//Yamman
precis som övik070714 sålde de nejlikor i skolan (högstadiet), fast gula = vänskap och röda = kärlek. På gymnasiet avancerades det hela till roor i samma färger.
Jag har sedan länge tänkt ha nejlikor i min bukett! De är så otroligt vackra de som finns nu! Det finns stora "bulliga", det fins rynkiga, slätare, enfärgade, tvåfärgade i alla möjliga nyanser! Personligen tycker jag att de limegröna är urtjusiga! Självklart ska du ha nejlikor
fins?
Men jag kan ju länka till en annan fin pionbukett även fast det inte alls var det tråden handlade om... Förlåt TS.
pg.photos.yahoo.com/ph/eatelje/detail&.dnm=7884.jpg&.src=ph
Hej!
Jag hade limegröna nejlikor i min bukett! Tror inte att någon tänkte på begravning den dagen!
www.familjeliv.se/hem/juppepuppe/galleri.php
Jupiter2
Helt underbar bukett!
Min mamma hade prästkragar och röda nejikor i sin brudbukett.
brollop0701: Tack så mycket!
Nejlikor o begravning????
Jasså, de flesta begravningar jag varit på har varit baserat mest på (dock mina favoriter) rosor och liljor.
Dessutom vem säger vad som är t vad, det beror ju på hur den formas, hålls osv.
Kör på nejlikor om du vill, jag tyckte det lät lite nytt och häftigt med limegröna nejlikor.
Jupiter2
Snygg bukett