• Lilla Li

RAKT hår på bröllopet?

Jag har läst mycket här om olika håruppsättning m.m. till bröllopet. Även sett mååånga bilder på olika varianter. Men är det någon som har bilder på frisyrer med rakt hår - inte lockigt alls? Har knappt sett det... Inte heller bilder på folk som "bara" har utsläppt hår. Finns det? :)

• Svar på tråden RAKT hår på bröllopet?
  • Heidegger

Hej Lilla Li

Hoppar in på din tråd för jag är ute efter samma sak. Tänker ha nytvättat, välfönat utsläppt hår. Less is more.

• Zozo

Kanske beror det pa att det inte är sa manga varianter pa "bara utsläppt" att man tar kort pa det? Jag menar, variationerna sitter ju sedan I haret (färg, tjockhet, längd etc) Klart man kan ha det bara utsläppt om man vill det.
    Jag har spikrakt har men hade det uppsatt, sa det är väl inte till nagon hjälp direkt?

• Lilla Li

Jo jag vill se bilder på rakt hår uppsatt också. Alla foton jag sett är i stort sett bara lockar.

• Lilla Li

Hmm ja... Kanske det iofs.

• Zozo

Det finns en jättebra polsk sajt med massor av frisyrer (där hittade jag massor av inspiration). Hojta här pa BT sa är det säkert nagon som har den kvar!

• Lilla Li

Jo jag har tittat på den redan. :P Helt överväldigande... Fast hittade en hel del fint där.

• Zozo

nämen oj, du hade redan sett den..

Svar på tråden RAKT hår på bröllopet?