• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Frejis förresten, har du lust att gå på Doktor Glas i mars? Funderar på att gå men är inte säker att jag får med mig någon.

Hmm, efter mars kommer ju april och din disputation. Du har kanske tillräckligt med ångest för att klara av Gregorius?

• sweetstreet

Nä jag har oftast inte vit rock. Bara när man måste av "säkerhetsskäl".
    men det är i stort sett bara om man jobbar med radioaktivitet.

• sweetstreet

ja de där med simmarna kan ju vara lite känsligt. Tycker ofta att det känns som om män är mer "känsliga" för det där med sina simmare än vad många kvinnor är med sin fertilitet. Fast det kanske inte är sant alls? Kanske är det mest det att många män i allmänhet pratar mindre öppet om känslor etc så att man liksom inte får reda på deras tankar om såna saker???

• sweetstreet

Page, hade din man väldigt långt hår??
    Isåfall var det ju ett jättestort steg att klippa av allt det! :o

Haha! Själv har jag ju långt hår nu och har haft hyfsat långt den största delen av mitt liv. Men jag har klippt mig kort ett par gånger. Den senaste gången var för ett par år sedan och det tror jag inte uppskattades sådär jättemycket av mannen? När jag mkom hem från frissan såg han smått chockad ut och sa

• sweetstreet

pratade med en kompis (också långhårig) om detta. Hennes teori var att det måste finnas en gen som sitter på Y-kromosomen hos alla män, som styr detta med "vill-ha-kvinna-med-långt-hår". Och hon trodde att den var en kvarleva från grottstadiet när männen ville att kvinnor skulle ha långt hår så de kunde släpa hem dem till sin egen grotta genom att grabba tag i håret. ;)

Kanske stämmer hennes teori???

• sweetstreet

Jag tror att lapinette kommer få se fina pingviner jag! Och om hon dricker mycket vin kan hon ju se dubbelt så många! :D

• sweetstreet

Hade faktiskt själv en ambition att gå till gymet idag. men den ambitionen gick och totaldog när jag kom hem. Hm, bestämde mig för att vara duktig en annan dag istället... :?

• sweetstreet

tycker vi ska försöka komma på en bra rubrik till nya tråden imorgon! Kom igen tjejer!!!!! Ett par bra förslag borde vi väl kunna dra ihop under morgondagen????

Fast just nu är mitt huvud verkligen tomt.
    *ekar*

Varför kan jag inte komma på något enda litet bra förslag????
    *tänker febrilt*

• sweetstreet

Kanske beror det på att tråden nu inte är lika "enkelriktad" som tidigare. Då var ju de flesta inriktade på "jakten på det fösvunna ägget", men nu har ju gruppen helt klart delats upp i en tjockare variant och en tunnare...

Så det är inte lika lätt att hitta en rubrik som liksom passar alla?

• sweetstreet

Ska funder lite mer tills imorgon.

Nu sak jag göra kväll här!

:)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???