• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Ha det roliga med schlager är att det känn sååååå svenskt!!!! Och det är lite kul!

Jag skiter i att det är nördigt och töntigt! Jag tycker det är jädrigt skoj iallafall! Ännu roligare med superfjantiga texter!!!!!!11 Då blir det bara super! Extrapoäng för det! Samt för superseriösa schlager-stjärnor som verkligen tar sig själv på enormt stort allvar1 Jag tycker det är HUMOR!!!!! :D :D :D

• Page

Gillar inte snippa heller! Det kännas som om man har gjort om snopp till något feminint.

• sweetstreet

honuungsjohanna,
    de enda inläggen vi aktivt INTE svarar på är sådana där 1-gångsinhoppare som bara meddelar att du plussat. USCG! :( Hatahatahata.....

De neggar vi totalt!

Men folk som verkligen vill skriva i tråden oavsett minus eller plus välkomnar vi alltid! :)

• Page

Hårdrockstexter är också humor!!!! Tänk vad vissa gamla gubbar kan skriva töntiga texter. Tack och lov för black metal, jag har inte lärt mig att tyda growlande!

• sweetstreet

Äsch page det tycker jag inte spelar någon roll alls.
    Herregud, snopp var ju faktsikt "först" och jag tycker att det är rätt bra att ha ord som liksom "hänger ihop" lite. Särskilt om man ska prata med barn!

Och snippa är fint tycker jag. :)

• sweetstreet

;Min man älskar country!!!!!!!!!
    Och nuuuuu snackar vi att vissa texter kan vara superpatetiska!!! :D
    Falktiskt schlagervarnign på en del där...

*oooops hoppas han inte tjuvläser tråden. Då blir han säkert förgrymmad* :D

• Page

Honungsjohanna, Alla här är så sjukt trevliga så man behöver inte oroa sig för att stå i ett hörn och skämmas. Bara man kommer över alla skumma förkortningar...Det var nog så jag "öppnade" munnen; jag fick inte med mig all info för att jag fattade inte vad förkortningarna stod för.

• sweetstreet

Förresten honumgsjohanna,
    jag känner igen mig idet där med att man verkligen "är" gravid varje månad.
    Jag har oftast inga som helst symptom (egentligen) men man har en otroligt bra fantasi när man går där mellan ÄL och BIM. Hua!

• sweetstreet

Page jag förstår det!
    Särksilt då när det snackades mycketom sniglar och aladåber också!

Nu är det väl mest BIM och ÄL, VUL och NUPP som skrivs tror jag?

Och såklart NNÄ eller NÄ som vi kallar "nästnästa ÄL resp Nästa ÄL". :)

• Page

Hahaha Sweet! Jag gillar viss country också. Sånt som jag hörde i min barndom tex Kenny och Dolly.

Jag får kanske satsa på något jätteäckligt, typ åderpåle och grottan *ryyyser av äckel*

Fast jag gillar igelkotten! Det ska jag genast ta i bruk!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???