18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Hi babes
Jag bor i London och vi gifter oss i Norwich.Terri,where you from?
Vi ska ha live-band as well,maste bara hitta nagot bra,eftersom de forsta avbokade.....Snyft
Vilka internationelle brudar vi är! Fick lite ångest över at ni alla har redan har fixat så mycket... Och jag tror at bara att hitta en fotograf, frisör och annat på det lilla stället vi skall gifta oss kan bli jettesvårt.
en till den 18 augusti fast lååångt ner i de mörka skogarna (som försvinner nu i stormen)
Mrs James to be
I grew up in plymouth... but live in stockholm now. we lived in london fro a couple of years before coming ehre. west hampstead and then wempley park... where do u live?
is your m2b english then?
good luck finding a band!
penni2007
välkommen penni2007!
var vinden så hemskt där i skogen? det var dåligt här i stockholm but not so bad really!
Har också den 18 augusti...hihi..
Vi har bokat skytteholms herrgård som ligger ute på Ekerö.Det är såå vackert.
Hej Lokatten!
Hur går alting annat? har du bokat mycket annat?
Vi har inte kommit så jätte långt. har en fotograf på gång. Boka vigselförättare ska vi göra i januari.Sa hon på ekerö kommun. Jag har fått kläning o skor.Har köpt tärnkläning till min syster.Mamma är florist så hon ska ta hand om alla blommor. Temat blir lila.
Det låter som on du har kommit väldigt långt! fohoppningsvis ska jag väljer en klänning vid jultid. min mamm o papa bo i usa så jag hoppas att köpa någonting där a lit billigare än här. jag vill har en maggie sotero klänning...
vad har du kopt?
Min brudklänning är köpt på Debenhams och även tärnklänningen..