Nattugglor
Hej! Fler än jag som sitter uppe på natten? Borde lagt mig för länge sedan men det är så lätt att fastna vid datorn... vad gör ni andra uppe så sent?
Hej! Fler än jag som sitter uppe på natten? Borde lagt mig för länge sedan men det är så lätt att fastna vid datorn... vad gör ni andra uppe så sent?
Jag kan inte sova för att jag får panik över hur långt alla kommit i sin planering. De som gifter sig ett halvår efter oss har kommit längre känns det som... =)
Kan inte heller sova, fast det kanske inte är någon mer som fortfarande är vaken?
Skandal ju, min m2b går upp om 2½ timmar.
Nu är man här igen :)
Hur går det för er alla?
Vad tänker ni på?
God afton. Jag Sitter pa jobbet och har det hur trakigt som helst. Kanner mig lite krasslig ocksa, sa jag skulle mycket hellre ga hem och lagga mig pa soffan under ett par tre filtar. Men men, inte mycket att gora at, jag far sitta har i tre timmar till...*suck*
Vad jobbar du med, och vad är klockan hos dej?
Jag jobbar pa biblioteket pa mitt Universitet i Nebraska, USA. Klockan ar tio i atta pa kvallen har.
Hur länge jobbar du?
När ska du gifta dig, i sverige eller i USA?
Hur långt i planeringen har du kommit?
Vad läser du?
Jag jobbar till halv elva ikvall, stanger. Blah.
Jag och Aaron gifte oss den 29 September. Det finns bilder under "Spookys Kira nu Spookys Fru!" i forumet Gifta - Berattelser mm. Det var en alldeles fantastisk dag. Brollopsplanering ar verkligen det roligaste som finns, sa fast jag ar super-lycklig over att vara gift sa ar jag lite ledsen att planeringen ar over redan ;)
Jag pluggar kommunikation, typ humanistiska linjen.