Nattugglor
Hej! Fler än jag som sitter uppe på natten? Borde lagt mig för länge sedan men det är så lätt att fastna vid datorn... vad gör ni andra uppe så sent?
Hej! Fler än jag som sitter uppe på natten? Borde lagt mig för länge sedan men det är så lätt att fastna vid datorn... vad gör ni andra uppe så sent?
Jag spelar också PC spel fast inte Sims, jag spelar MMROPG Spel som World of Warcraft, har spelat lite day of defeat också, bara i bland, det jag vill ha nu är ett deckar/detevtivspel Agatha Christie
haha :) skumt att det bara är du och jag som är här nu, trodde det fanns fler nattugglor.
Vi har snackat om nu i november, men vi är inte säkra än. får se..
November i år?
ja, november i år! :)
Har ni bokat någor än?
Om inte så gör det snart, kan vara svårt att få tag på både kyrka och lokal, om ni behöver det...
En bra rossida:
www.welyflor.com/en/gallery.htm
jag har använt mig av Brudpar och Verktyg på Bröllopstorget...Himla bra, så ar man bra koll på allt...
Var i sverige bor du?
visste inte att det fanns aghata cristie spel! det måste jag ju kolla upp!!
vilka underbara rosor! :)
håller med dig! jag sitter och njuter av alla fina saker man kan läsa här..
vi har bestämt att vi ska ha ett hemligt bröllop bara han och jag,(borgerligt) så vi ska inte ha allt det klassiska som andra har..
Är från stockholm men nu bor jag i falun.. själv då? hur gammal är du?
Jag bor i Helsingborg, väntar på Hösten, vi satt ute idag på jobbet, jobbar som fritidsledare, och åt glass och vi behövde ingen jacka, det är ju helt otroligt att man är sommarklädd i slutet av september...
Ok, det blir ju säkert himla mysigt bara ni två, ska ni åka någonstans?
jag är 29 nu och 30 när vi gifter oss, och u är 22 ...såg det på Ålder-tråden..
Jag har hittat Agatha Christie på EB games, kanske inte finns i Falun :)
Men ni har säkert bra spelbutiker där ändå...
När jag tänker falun, Kiruna tänker jag långt upp och småstäder med ett litet city med ett 10 tal butiker...
ta in på chatten om du vill