• Lin-lilja

Nattugglor

Hej! Fler än jag som sitter uppe på natten? Borde lagt mig för länge sedan men det är så lätt att fastna vid datorn... vad gör ni andra uppe så sent?

• Svar på tråden Nattugglor
  • Labidochromis

Är ni förlovade? Om så har ni bestämt dag än? osv

• fes

Tjuvar tråden denna sena kväll Nån som är vaken ? Och pratig ?

• Beckie_

har inte heller kommit i säng... som vanligt! men nu ska jag faktiskt gå och försöka få min skönhetssömn... eller snart i alla fall...

• Jenny_Åland

jag kom just hit. Svårt att sova..

• Cezi

varför har du svårt att sova?

Är du nattmänniska?

• Jenny_Åland

Jo. jag är nattmänniska. Jobbar i restaurangbranchen. Sover längre på dagarna och jobbar kvällar och nätter. Fast nu pluggar jag på distans också. Brukar sitta vid datorn och skriva mina skolarbeten sent på kvällarna. Vet inte hur jag ska lyckas vänja mig med att stiga upp på morgonen sen när jag är färdigutbildad och ska börja jobba vettiga tider.

• Cezi

Jenny_Åland:

Det kan ta tid, jag har varit långtidsarbetslös innan och då satt jag hela natten vid datorn, sen började jag jobba och då tog det mig ungefär 2 veckor att komma tillbaka till normala tider. Nu har jag ett jobb där jag börjar efter lunch och slutar senast 18.00 jag har bara en 50% tjänst.

• jocelyn

Kan inte sova pga olika faktorer. Mår uselt. Är rejält less på allt just nu.

Svar på tråden Nattugglor