• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Värre än FrulLan.. Hmmm, svar fraga; hon är liksom mitt AlterEgo och vi delar vissa av vara multipla personligheter (dock inte Leffe)... och väsentliga saker som skostorlek och längd.. Jag tror nog att vi är lika illa bada tva.. nersupna tanter till häxor! Fast jag föredrar att sippa Champagne eller Tequila och hon har en viss förkärlek för.. ja vad var det nu igen..? Baileys? Punsch? (Eller det var bara verandan som var punsch?)

• viktualia

ööööö Sis med
    "Huruvida Sis finns eller ej - tjaa det förtäljer inte historien än. Och inte verkar det som att du bor i Sthlm heller... så du ser... du kan inte vinna"

Menade jag att om du bodde i Sthlm... där nästa trådträff med största sannolikhet kommer vara.... så hade du kunnat dyka upp utan att berätta speciellt mycket om dig själv...

• Zozo

Haha.. det paminner mig om ett race vi hade i högstadiet där det hela av ngn anledning skulle mynna ut i att bjuda ngn pa te och tilltugg.. Tjejen som skulle bjuda mig hann inte göra det innan hon flyttade sa jag fick ett urval Liptontepasar av olika smak och ett paket pepparkakor med posten!

• Snart så....

åhhh allt detta prat om alkohol *dregglar*
    Teguila, vin, skumpa groggar.....

Frullan gillar väl öl, glögg och punsch??

• Zozo

*funderar* Man kanske kan skicka sana där minispritflaskor med posten... och ett chipspaket??

• Zozo

öl tror jag, men har för mig att det var ngt helt annat än punsch hon ville dricka pa sin punschveranda.. FrulLan - Hjälp! Upplys oss om dina preferenser vad gäller 'prit!

För övrigt anser jag att man bör ge mer sprit till folket!

• Snart så....

JAAAAA sänk spritskatten!!

• Snart så....

frullan jobbar väl så mkt så hon hinner väl inte komma in här :(

• Zozo

Eller dela ut gratissprit.. Helst pa jobbet.. typ NU...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......