• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

*Måste testa*

• Sister of the Night

HA!!! Det funkade :D :D :D

• Sister of the Night

Jag tycker ni är sjukt söta som sitter och gissar på min id... *smickrad*

Om jag inte visste bättre så skulle jag nästan inbilla mig att jag är en ytterst spännande figur! :D :D :D

Ärligt talat känner jag mig rätt ljummen... så ert lilla snokande i mina hemligheter gör mig lycklig :D

Såååå, Omsis Tvillingsjäl... :) :) :)
    Du var uppe alltså? Och lyckades undvika att landa framför datorn! Det var onekligen rätt starkt jobbat ;) :D

Vete tusan om jag skulle ha klarat det!! (BT-beroende var det, ja.... ;))

Såååååå, vi sitter alltså här med två trådändar? Få se när BT knyter dem samman? Det verkar ju vara lite strid på knivren här :D :D :D
    (Håll med om att det är liiiite Homer Simpson att varva gubbarna på det där schizofrena viset? :D :D :D

Bäst att kolla vad ni babbelfior har lyckats med i den andra tråden nu... :) kan just tänka mig att det är en hel del! :) :)

• viktualia

Det här stämmer ju med den allmänna trenden.. fler och fler gamlingar jobbar kvar och stör ordningen... hi hi hi....

• Jessie76

Ta daaaaaa

GOdmorgon god moooooorgon

• Snart så....

är det här ni är??

• Snart så....

men jessie gömmer sig här...
    hörru gumman ska du inte komma över till nya tråden?

• Telemarkgrrl

Sis, skulle du vara ljummen?! Det kan jag inte tänka mig, du är nog en riktigt hot babe!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......