• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Ja, just det! :)

Goddagens Mary! *niger fint och kikar nyfiket*

Jag är alltså Sister of the Night.

Eller nattsyrran.
    Eller Sis. Eller Sissisen. Eller... ja, du kopplar *skratt*

jag är en väl bevarad hemlighet med ett vidöpet öppet sinne;)

Att du är Majsan också var en värdefull upplysning för det hade nog tagit ett tag att fatta :D
    Masjan hade ju varit i det närmaste omöjligt att knäca. Thänk you för the inside information :) :) :)

jag blir faktiskt lite imponerad av denna masjan. jag kanske också borde ha ett alterego på dass så kan jag skylla mina skummare vanor på den istället :D :D :D

Hjälp mig hitta på en, vetja! ;) :D

• Telemarkgrrl

Jag tror att mina kollegor har rätt, jag ÄR pryd. Jag har aldrig aldrig suttit på dass med någon närvarande. Jag är till och med ganska säker på att jag bytte mina egna blöjor.

• Telemarkgrrl

När jag var liten allså. Jag har ju inte några perversa blöjgrejor för mig nu.

• Sister of the Night

Jag är även lite korkad tror jag

Hade jag varit helt slug hade jag kanske läst igenom det där INNAN jag postade *skakar på huvudet åt mina rysliga stavningsmissar*

• Sister of the Night

oj, ljudet av små fötter i tråden? :) :) :)

Åh, det låter kalasmysigt med giftermålsbestyren... kände du dig som en riktig prinsessa? (jag har fått frö mig att man gör det... *ler och myser vid tanken*

Att du gillade era foton läste jag i nån annan tåd! :) :) :)

• Telemarkgrrl

Lugn, lugn, här är det ingen som klagar på stavningsmissar, det kan gå lite för fort ibland bara.

• Sister of the Night

Alltså, jaaaa, sitta på dass är skoj :D

Fast det blitr rätt jobbigt när man sitter i nån spännande läsning och inte kan sluta åsså somnar benen.... uuuuuuh..... :D

• Telemarkgrrl

Men vad duktiga ni måste vara på multitasking. Själv kan jag liksom inte koncentrera mig på det jag är där för att göra om jag samtidigt sitter och läser.

• Sister of the Night

Hahaha, jag brukar kunna bjuda på en hel del av den varan när jag ska skriva snabbt *frustar*

Usch och fy, men det bjuder jag på som sagt :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......