• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Det är klart att det märktes när du försvann! SÅÅÅÅ många är vi ju definitivt inte här...

• mary81

*sniff sniff*
    börjar lukta bränt om korven

falukorven alltså

• Sister of the Night

Nääää, alltså.

Jag var väck från BT ett litet tag, och så.... tja, tråden hade liksom slingrat iväg så långt!

Har funderat på att hoppa in ibland och nu vart det ju totalt oemotståndligt när dassvanor kom på tapeten :D :D :D

Jag vet ju med mig att jag har lite udda av dem... *skratt*

• Telemarkgrrl

Men gud vad det blåser här i Stockholm, man tror att fönsterrutorna ska blåsa in.

• viktualia

Hm... Sis. i alla fall har Jessie och Snartis ( Snart så...) fått bullar i ugnen, jag hade asskoj på bröllopet och sen på bröllopsresan till Mexico.

Omsan, Telestubben och jag drack vin i lördags i Sthlm och allt är typ som vanligt!

• Telemarkgrrl

Men berätta mer, tycker ni liksom OM att sitta på dass? Själv är jag mer en in-ut-person.

• Telemarkgrrl

Ja, jag tror inte heller att tråden har ändrats, vi pratar fortfarande massor med strunt och snusk.

För utom att vi har fått ett nytt tillskott och stjärnskott i Majsan! Hon har mer än väl fyllt ut sin plats här.

• viktualia

jag har många mysko dassvanor....

när brorsan och jag bodde hemma så var vi ofta på dass samtidigt. den ena satt på dass och sket och den andra duschade, sen bytte vi plats

• viktualia

jag har väldigt svårt att komma ihåg att stänga dörren när jag är på dass.. är nog orolig för att jag ska missa något utanför.. hm...

maken har vant sig!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......