• Amaya

Vårbrudar i Skåne

Finns det några vårbrudar i Skåne som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?

• Svar på tråden Vårbrudar i Skåne
  • Amaya

Vad sägs om fika i Malmö på söndag?

• Eruraina

Amaya :

har lite svårt på söndag...har gäster som kommer på lördag och stannar över natten.

• Amaya

Kanske söndag nästa vecka istället? Eller när passar det er?

• Brud!

Norpan79 - siriuspalatset, vilken är nu det? Den mittemot Caroli??

• Eruraina

söndag nästa vecka skall nog gå bra... :)

• norpan79

Brud!:Det ligger ett ställe vid Caroli som heter Siriuspalatset-har varit där på fest-bra lokal. Sirius vi ska ska vara på ligger i Ystad.

Jag kan nog nästa söndag-fika alltså:)

• norpan79

Ojsan, vilken smailis jag fick till till dig BRUD!

• Amaya

Fika i Malmö söndag den 22:e
    Amaya
    Eruraina
    norpan79

Var ska vi träffas? Vet ni något bra cáfe?

• norpan79

Jag gillar Mocca på Frisgatan, eller Mocasin vid Davidhall. Annars finns ju alltid Espresso house både i Hansa och på gågatan. Vad säger ni?

• Eruraina

Hej tjejer!

jag tror inte att jag kommer. Kommer lägga ner min sida här. då min smabo gjorde slut i torsdags kväll!

• Amaya

Eruraina: Nej vad tråkigt!! *STOR KRAM*

• Amaya

norpan79: Passar det dig att ta en morgonfika? Espresso house blir nog bäst isf, de öppnar ganska tidigt även på söndagar...

• Eruraina

Amaya:

Tack för kramen

• MiaFia78

Hej på Er Skånebrudar!

Tidigare Helsingborgare, bor nu i Örkelljunga. Ser fram emot att dela tankar och funderingar kringt hela den här cirkusen med Er. För ibland måste jag säga att det känns rörigt. Vet inte i vilken ände man skall börja dra.

Vi har bokat kyrka, festlokal, klänningen är nästan bestämd (har två som jag väljer mellan), blommorna är klara men inte exakt hur buketten skall se ut.... vad mer... musik! DJ på festen och min kusin/tärna sjunger i kyrkan... hennes klänning skall vi bestämma oss för nästa helg då vi ska titta på mönster... bestman, tärna, värdpar och toastmaster är klart...
    Känner mig ibland lite stressad när man läser hur mycket alla har gjort klart redan. Vi gifter oss förresten i april.

• Amaya

Välkommen MiaFia78! Trevligt att fler vårbrudar hittar hit

Vad säger ni om fika söndag kl 10 på espresso house på gågatan i Malmö?!?

Svar på tråden Vårbrudar i Skåne