Vårbrudar i Skåne
Finns det några vårbrudar i Skåne som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?
Finns det några vårbrudar i Skåne som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?
*puff puff*
Jag gifter mig i april! =) Bröllopet kommer va i Billinge, utanför Eslöv. Du då?
Jag gifter mig i maj. Vart är inte helt bestämt ännu, vi har preliminärbokat en lokal men det är inte säkert att restaurangen där ska finnas kvar nästa år. Vi får besked om en månad om vi kan vara där eller om vi ska fortsätta att leta lokal...
Jag gifter mig i mars-räknas det som vår?:)
Klart mars räknas som vår
Vart ska ni gifta er?
Ystad, Maria krykan. Fest på Sirius-palatset. Ni då? Hur långt har ni kommit med planeringen?
Vi har inte kommit så långt i planeringen. Vi har bokat fotograf och som jag skrev ovan har vi preliminärbokat en festlokal. Men det känns lite osäkert så vi letar efter lokal fortfarande. Helst skulle jag vilja hyra ett tält och slå upp mitt i en skog, men det kanske inte fungerar så bra
Hur långt har ni kommit?
Jag gifter mig i april i vinslöv... :)
Min kompis har hyrt tält som de ska slå upp på en äng, så varför inte i skogen;)
Så här långt har vi kommit:
Jag har precis beställt ring...väntar på klänningen.
Har bokat "catering mannen" och väntar på meny-förslag. Tårt distributör är bestämt men ej sort.
Florist är bokad.
Bröllopsresa är bokad.
Fotograf och DJ är ordnat. (Har sån tur att vi har vänner som jobbar som det!)
Ska fila på inbjudningar i helgen samt gå igenom gästlistan, har svårt att sålla!
Ja det var väl allt tror jag!
Får man slå upp ett tält i en skog? Det skulle passa oss så bra, min blivande vill ha en festlokal nära naturen
norpan79: Ni har ju kommit riktigt långt. Jag har funderat lite på hur våra inbjudningar ska se ut, men min blivande gillade inte riktigt mitt förlag så jag får fundera vidare
Eruraina: Hur långt har ni kommit i planeringen?