Vårbrudar i Skåne
Finns det några vårbrudar i Skåne som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?
Finns det några vårbrudar i Skåne som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?
Amaya :
vi har kommit lång ti vår planering, allt för jag inte kunnat låta bli och planera... :)
Detta har vi fixat:
* Kyrkan
* Lokal
* Band (spelar både i kyrkan och på festen)
* Fotograf
* Bröllopsnatten
* Bröllopsresa
* Vigselringar (beställda men inte riktigt färdiga)
* Make -up, håruppsättning o nagler
* Tårtan (ja ialla fall hon som skall göra den haha)
* Transport från kyrkan
* Tärna, bestman och toastmaster tackat ja
* Gästlistan är i stora drag klubbat
* cateringfriman är bokad
* Floristen är bestämd..
Har köpt dukarna till festen, servetter och en söt gästbok och strumpebandet *fniss*
Köpte allt till inbjudningarna i helgen som var. så skall snart börja pyssla på dom... :)
Skall i början på november till sömmerskan och ta mått till klänningen och sen efter det köpa tyg... Nästa helg skall bestman, träna och brudgumm iväg och kika efter sina kläder här i vinslöv... :)
Ni då? :)
Just nu funderar jag mest på inbjudningskort och hemsida. Jag tycker att det är hemskt roligt att planera alla små detaljer. Men G (min blivande) börjar nog bli lite trött på att lyssna på mitt prat om vilket format vi ska ha på inbjudningarna och det ska vara svart eller brun text
Ja, jag ser fram emot små pysslet... fyller år på måndag... men efter kalas och allt sånt skall jag börja med inbjuningarna. Villju inte att någon skall råka få syn på dom innan...vore ju lite synd... :(
Var bor alla i skåne föresten? kanske kunde ta en fika någonstans där alla lätt kan ta sig... :)
Vi har inte berättat för någon än att vi ska gifta oss nästa år. Så jag får städa undan alla bröllopstidningar och annat bröllopspyssel när vi ska ha besök
Jag bor i Malmö. Hänger gärna med på en fika!
Jag bor också i Malmö. Gärna fika!
Ja, ingen såg dom idag, såvidare inte dom var och snokade i vårt skåp. och gjorde dom det så var jag blind, för jag var i rummet hela tiden... *s*
Nu skall bara kompisarna vara här nästa helg, sen så kan man börja med inbjudningarna på allvar :)
Amaya :
Då måste du vara extra hemlig. Är det bara du och din blivande som vet eller? Alla vet vi skall gifta oss i stort sett. men det är bara vi som vet datumet och våra föräldrar
Vi har varit förlovade sedan 2003 så det är ju några som frågat om vi inte ska gifta oss. För bara två veckor sedan frågade min mamma när vi skulle gifta oss egentligen
Vi kommer nog berätta för våra föräldrar snart, men för alla andra blir inbjudan en överraskning...
Fika i Malmö? Vilken dag passar er?
haha, då hade jag inte kunnat hålla masken om någon frågat mig *ler*
har vi varit tillsammans länge?
Jag är med för en fika i malmö...
Jag kan oftast kvällar eller en helg..