• eve-lina

hur mycket väger ni som är runt 163cm?

Håller på och bantar för fullt...och räknade nyss ut mitt BMI. Enligt samma tabell bör min önskvärda vikt ligga runt 55-60kilo...har absolut inget emot att väga 55kilo men men tyckte det lät väääl lite för att vara normalt, 60kan jag gå med på...

hur mycket väger ni som är 163cm långa och anser er normalviktiga??

• Svar på tråden hur mycket väger ni som är runt 163cm?
  • kajall

Iza-isadora
    hur gammal e du?

• ninjan

det var jag som var fannyfrida :D

• kajall

vf e d inga som e inne på chattfönstret????

• 07-06-16

Jag är 166 cm lång och väger 58 kg. skulle gärna gå ner till ett par kilo men orkar inte ta tag i det!

• Anfi

Jag är 1.62 och väger 63.kg. Vill ner till 60 vid bröllopet som är den 21.a Juli. Det är dom små kilona som är så jobbiga!

• jojo02

är 162.5 väger idag 75 kg, skulle gärna bli av med 10 kg. (Fast jag kommer fortfarande i klänningar i stl 38.)
    Har en kraftig benstomme så även om jag blir av med allt extra fett så kommer vågen inte hamna under 60.
    Tror inte man ska bry sig massor om bmi's och ideal vikter. så länge man är frisk och mår bra och trivs med sig själv. :)

• Angelita

Hej!
    Jag är 160, och väger 49.
    Men tro mig, celuliter trivs bra även i mina skinkor...
    Läste en rolig sak... Celuliter är rumpans skrattgropar, och tyder på en lycklig "mimmi"

• pickolina

Celluliter har med arvanlag att göra och inte vikten. Träning och bra kost är den enda som kan förbättra saken... Vissa kan tom få mer celluliter när de går ner i vikt.

• Thezz

Själv är jag bara 155 cm och väger runt 60kg sträcket. Jag tränar mycket styrketräning så då blir det automatiskt att musklerna väger mer.
    Det handlar faktiskt inte bara om hur lång någon är och den vikt man besitter, utan också vattnet i kroppen samt hur mycket fett och muskler man har. Därför tycker jag att man inte ska lita på BMI.

Svar på tråden hur mycket väger ni som är runt 163cm?