• gummisnoddas

Nu är jag fru!!! (med bilder)

Ja... vad ska man säga om 15 juli, förutom att vädret var perfekt, jag har aldrig kännt mig så fin i hela mitt liv, (eller sett min man så fin!), vigseln var fantastisk med världens härligaste präst, musiken framförd av solisten var helt underbar ("Wind beneath my wings", Bette Midler och "Monicas vals", Monica Zetterlund) och middagen plus festen blev superbra!

För fyra månader sedan satt jag i rullstol, nyförlöst med min för tidigt födda dotter. Jag hade en foglossning som var så illa att läkare plus barnmorskor sa att jag nog inte kunde förvänta mig att gå det närmaste halvåret. Men den 15 juli var det alltså jag som dansade loss i en något knacklig men dock så njutbar bröllopsvals på min stora dag!! Jag har fått min drömkarl, en fantastisk och frisk dotter och jag kan dessutom gå. Livet är underbart. Till alla blivande brudar: NJUT av den stora dagen! Den kommer förhoppningsvis bara en gång ;)

Kolla gärna in bilderna på länken nedan!
    sofia1977sweden.spaces.msn.com

• Svar på tråden Nu är jag fru!!! (med bilder)
  • Nonika

Mycker fina och avslappnade bilder!
    Ni ser verkligen lyckliga ut

• lolabe

Grattis, ni var jättefina. Det ser härligt ut! Håller med om att frisyren verkligen var fin, just en sådan jag vill ha!

• WimZy

Grattis! Superfina kort på ett superfint par! :)

• Daniela_N

Jättegrattis till allting från dottern till bröllopet! Önskar er lilla vackra familj det bästa :) .. vi är också kollegor, du .. jag har också nyligen gift mig den 15 juli och hade ett underbart bröllop.
    Om du vill se bilderna:
    danielainsweden.spaces.live.com

Grattis ännu en gång!
    Du och allting kring dig var jättevackert!

• Skidbrud (gift)

Ni var verkligen jättefina! Ni såg så lyckliga ut, satt och log här hemma framför datorn!

Även ett stort grattis till er dotter och att du lyckades med att dansa bröllopsvalsen mot alla odds!!!!

• gummisnoddas

Daniela_N: Vad fin du var!!! 15 juli var ju den finaste dagen vädermässigt på hela sommaren, så jag antar att du är helnöjd du med! Vi planterade ett äppelträd uppe vid Loka brunn, men en personlig text gravirad i en platta framför. Det ska bli kul att följa trädet och spendera våra kommande bröllopsdagar på Loka.

• nenne78

hhihi!
    jag läser alltid "Nu är jag full!!! Med bilder"

Fantastiskt fina bilder!!!!

• sandi

hej hej ... din klänning var jätte fin ... :) lycka till i framtiden :)

• gummisnoddas

Nenne 78: Haha! Nu har jag oxå börjat läsa "ful" så fort det står fru någonstans här på BT! "Äntligen Ful!" Blir det hela tiden.

• Fru A.S

Åh, vad fina ni var!! Vilka vackra bilder. Sån fotograf hade jag velat ha. Kan jag göra om det månntro?

Hälsn Duckan74 på Fl.

• Anna25

gummisnoddas: Vilken fin bukett du hade! Vad är det för bär du har i buketten?

• Pepparmyntan

Stort grattis. Vad fin du var. Gillade din klanning och din frisyr valdigt mycket. Mycket vackra bilder.

• gummisnoddas

Tack tack!!! Anna25: Vet ärligt talat inte vad bären hette. Men jag kan återkomma här i tråden om det!

• Anna25

Tack gummisnoddas, om du inte reder ut det kan jag nog alltid fråga i blomsteraffären..

Svar på tråden Nu är jag fru!!! (med bilder)