• gummisnoddas

Nu är jag fru!!! (med bilder)

Ja... vad ska man säga om 15 juli, förutom att vädret var perfekt, jag har aldrig kännt mig så fin i hela mitt liv, (eller sett min man så fin!), vigseln var fantastisk med världens härligaste präst, musiken framförd av solisten var helt underbar ("Wind beneath my wings", Bette Midler och "Monicas vals", Monica Zetterlund) och middagen plus festen blev superbra!

För fyra månader sedan satt jag i rullstol, nyförlöst med min för tidigt födda dotter. Jag hade en foglossning som var så illa att läkare plus barnmorskor sa att jag nog inte kunde förvänta mig att gå det närmaste halvåret. Men den 15 juli var det alltså jag som dansade loss i en något knacklig men dock så njutbar bröllopsvals på min stora dag!! Jag har fått min drömkarl, en fantastisk och frisk dotter och jag kan dessutom gå. Livet är underbart. Till alla blivande brudar: NJUT av den stora dagen! Den kommer förhoppningsvis bara en gång ;)

Kolla gärna in bilderna på länken nedan!
    sofia1977sweden.spaces.msn.com

• Svar på tråden Nu är jag fru!!! (med bilder)
  • ASO

Ni var verkligen jättefina båda två.

Helt fantastiskt att se så strålande och smal ut så nära inpå en förlossning och den pers du gick igenom. Jag är imponerad!

Bilderna var också jättefina. Vem har tagit dem?

Lycka till från en som också heter Sofia

• gummisnoddas

Bilderna är tagna av Sussi Petersson. Hon bor i Stockholm, men åker över hela landet. Vi är verkligen supernöjda med henne! Tror hon har www.fotografsussi.com

• somsom

GRATTIS GRATTIS!!

Vad fina ni var!! Gillade era kläder jätte mkt, och ringarna. Jätte snyggt!

En otrolig historia du berättade. Lycka till med allt i fortsättningen.

(var har du köpt din känning förresten??? Skitsnygg!)

• gummisnoddas

Klänningen är från Nixa, kommer inte ihåg vad kjolen och livet har för nummer, men kjolen är deras "standard" raka, som finns varje år. Den var så lång! Jag som är 1,79 cm i strupmlästen blev överlycklig. Livet finns i flera olika varianter till. Fixade klänningen tre dagar innan jag gifte mig, haha! Allt blev liksom lite hastigt påkommet...;) men ändå så perfekt!

• aquawoman

Tack Sofia för att du delade med dig av din dag och ditt liv innan du blev fru!

Du fick mig att tänka till lite grann och värde om saker å ting. Nu skall jag stressa av och faktiskt njuta av de dagar jag har kvar till dagen D...försöka iaf

• elora

Det var underbara bilder från ert bröllop, all lycka önskar jag er! Och speciellt till dig då som kämpat så efter din dotters ankomst...

Ni var så fina och jag tycker du var enormt vacker med din klänning, din frisyr och all utstrålning där till!

Kramar och tack för tipset ;)

• somsom

Nixa.. okej...Ska nog kolla där då. Fick insperation av dej!

Ja.. Du var såå fin!!

Kram på dej!

• Torvan

Jättevackert! Frisyren var underbart stilren och vacker. Jag har själv funderat på den där Nixakjolen, hade du någon underkjol till?

• gummisnoddas

Torvan: Nej, ingen underkjol behövs till den. Dock ett par hudfärgade boxer med ben, eller string. Själv valde jag string tycer nixa ligger bra ipris oxå. usräkta stavning, försöker skriva m. en vild bebis i knät!

• Sibylla

Vad vackra ni var!!! Man blir så förväntansfull och glad! Bara 3 dagar kvar nu...

Svar på tråden Nu är jag fru!!! (med bilder)