• Svar på tråden Cambridgekuren, del 3
  • Blivande Fru Stålhandske

Mastermind:

"Jag drack en liter lightläsk, en påse sockerfritt tuggummi och två askar sockerfri läkerol i fredags, så det är ingen fara, sålänge man inte gör det hela tiden"

Hur mådde din mage efter alla dessa sötningsmedel? Jag skulle sitta fast på toaletten!

• ia´s

Håller med ovanstående "talare"..
    Jag hade fått så jäkla ont i magen efter allt de "konstgjorda" sockret.

Kollade Du, så Du stannade kvar i ketosen...eller tror Du bara att Du gjorde det???

• Mastermind

Min mage blev skum, jo. Haha. :D Så jag tänker inte "käka" så mycket nästa jag jag "lyxar" till det. :) Jag blev lös i magen och "bubblig" i magen i ett dygn efteråt.

ia's - Jag kollade, har hur många ketosstickor som helst hemma. :P Men jag vet också sen innan att jag klarar av sådant. Alla gör inte det dock, det är väldigt individuellt.

• ia´s

Msstermind

HAhahahahahhaha....."bubblig"

• Mastermind

Ja, det heter nog gasig.. *komma på i efterhand* :D

• ia´s

Nä hörre Ni tjejer......
    Hur går det för Er alla?????

Här var det tyst och öde....
    Har Ni slutat...eller.....

• 23september

Måste få fråga om tips! Började med cambridge igår, efter två påsar höll jag på att dö och när det var dags för den tredje la jag ner och gjorde mig en soppa till middag istället.. Fy sjutton vad dem smakar illa!!!! Fick tvinga mig för att de inte skulle komma upp utan åka ner i magen. Jag provade jordgubb, kycklingsoppan och banan. Ok, jordgubben var minst äcklig men ändå fruktansvärd. Vad göra?? Vilka smaker föredrar ni? Dessutom blev det små otäcka klumpar i som gjorde det odrickbart. Provade allt, vispa med elvisp, vispa för hand, mixer och trycka ut dem med en sked men de fanns kvar Hjälp, hade verkligen räknat med att hinna gå ner 4-5kg innan bröllopet 23 september och på vilket annat sätt skulle det gå? Ganska desperat..

• ia´s

Well....med mixer brukar ev klumpar försvinna.
    Pröva att ta i lite mera vatten.
    Gillar Du choklad, så testa den....många tycker den smakar som chokladpudding

Du kan även ta å krossa isbitar och hälla i din drink.
    Vanilj kan Du mixa med kanel....supermumsigt.
    Gör Du den med ljummet vatten, smakar den som risgrynsgröt...*slurp*

Du får testa Dig fram.....
    Lycka till!!!

• yezzii

Hej på er!!

Nu börjar jag igen =) dag 1 idag =) ska springa ner på stan och köpa mig en våg idag med så jag vet hur mycket jag gått ner =) i våras körde jag cambridge i 40 dagar tyvärr har jag gått upp allt igen under sommaren men nu ska jag ta tag i det igen.. hade tänkt köra till nov/dec tror jag =) så hur går det för er alla =) behöver nog lite peppning nu i början =) kram!

• Miss Moj

Hej!
    Är ny här! Är inne på min andra dag med cambridge. Funkar bra än så länge. Hoppas verkligen att jag orkar fortsätta ett tag... Hade tänkt gå ner ca 10 kg. Ingen aning hur länge jag behöver köra på ren kur. Konsulenten sa 3 veckor, men jag undrar om det räcker? Vi får försöka peppa varandra!!!

Svar på tråden Cambridgekuren, del 3