• S-T

Polyamorösa brudar?

Hejsan

Finns det några polyamorösa brudar här? Dvs. någon som ska gifta sig, men har mer än en parner (är kär i mer än en person)?

Jag har fästman och flickvän och känner mig lite ensam...

• Svar på tråden Polyamorösa brudar?
  • Buslinna

Zozo,
    Jag förstår PRECIS vad du menar. Helt hopplöst att hitta folk som kan tänka sig att föra en intelligent diskussion. Attans att ni inte bor i Stockholm hela bunten. :)

• Zozo

HAHAHA - samspelta eller vad!,

• S-T

Zozo:

Jag vet inte... jag träffar de flesta sådana här människor online och debaterar online. Tyvärr kan jag säga att eftersom jag är nyinflyttad i skåne, så känner jag bara två människor häristan (fästmannen och hans mor)... och det är lite synd! Men samtidigt skönt... Jag är inte sådär übersocial av mig och trivs med få, men väldigt väldigt nära vänner.

Men, det är jag...

• Clobberella

Man ser ju (i alla fall här i stan) rätt ofta tjejer som går och håller varandra i handen, men om de är bi/homo eller bara kompisar är ju inte lätt att veta....
    Själv känner jag just nu inga bögar/lesbiska utan bara bisexuella/exprimentella tjejer... har ingen aning om vad som är vanligast.

• Nickedockan

Ja, för det BORDE väl finnas lika många lesbiska som bögar, egentligen..? (Vad skulle Einstein ha sagt om det? )

• Lucia05

Zozo:
    Orkar inte plöja igenom hela tråden.
    Så S-T bara driver med oss om sin 'trekant'?

• Clobberella

S-T: *Clobberella, malmöbo vinkar*

• Zozo

Lucia.. nej, det biten är sann. Hon berättar mer om det i början av traden..

Svar på tråden Polyamorösa brudar?