• H27

Okej att ga pa strippklubb?

Jag bor i USA for tillfallet och min pojkvan ar harifran. De ser det som normalt att ga pa strippklubb nar de har svensexa och tycker inte att det ar nat konstigt med det.
    Jag har svart att acceptera detta och skulle vilja ha rad hur jag kan komma over det. Kan inte slappa att de gar och tittar pa snygga tjejer som dansar sexigt. Jag kanner det som att jag inte duger. Och sen de var pa senaste svensexan har jag varit nere och kanner inte for att visa mig naken eller ha sex med honom.
    Hur skulle du/ni ha tankt? Alla rad ar valkomna! Tack!

• Svar på tråden Okej att ga pa strippklubb?
  • Loquita

Miss Cee:

Ha ha ha du kom på mig där!!! Ville checka dubbelmoralen.....

• H27

Han har sagt att om jag vill ga och se killar strippa pa en mohippa sa ar det okej och att om jag vill kan vi ga tillsammans pa en strippklubb sa far jag se hur det ar. Men jag har inget intresse av verken det ena eller det andra.

Jag forstar inte vart granserna gar och det ar det jag forsokt fraga honom. Varfor ar det okej att se en tjej kla av sig naken o dansa sexigt, till och med ta pa henne eller att hon tar pa dig for att du ar pa en strippklubb men annars skulle det raknas som flirt eller otrohet?
    En annan grej jag tagit upp som jag inte gilar ar att de killar som gar dit spenderar pengar pa andra tjejer for att de visar sig nakna istallet for att lagga de pengarna pa nat fint till sin fru eller flickvan.
    Hans kompisar som var med pa svensexan har alla fruar eller flickvanner forutom en.

• Elou

Jag blir tokig på dessa karlar!!! Låter som en tant i nån gammal 40-talsfilm jag vet... Men SJÄLVKLART är det inte okej att tramsa runt på strippklubb bara för att det SKA vara så på svensexa. Männens dumma påhitt i denna sk jämlika västvärld... Vem tar hänsyn till blivande bruden? Vilka gentlemän det finns....suck. Är själv "drabbad" - fast då var det EN strippa som körde hela actionshowen inför min blivande man hemma hos hans kompis lilla etta.

Har hört horribla historier om strippklubbar (inte minstutomlands) så jag hade blivit väldigt upprörd och ledsen om min blivande hade dragits med på sånt. Hoppas att det löser sig för dig!! kram

• Sister of the Night

loquita,
    jag hade tänkt svara, men Miss Cee har redan gjort det åt mig :)

•  Miss Cee

Sister of the NIght>>

Hoppas du kunde göra nåt trevligt med tiden du fick över;)

• Sister of the Night

Japp, jag satt och mös ett tag över insikten att det åtminstone finns en till med samma idéer som jag :D ;):D

• H27

Nagra av mina amerikanska tjejkompisar, som inte tycker att det ar nagot konstigt med att ga pa strippklubb eller att deras man/pojkvanner gor det, har fragat om jag vill folja med pa manlig strippklubb i helgen. Ar egentligen inte intresserad alls och mitt forsta svar var nej, men funderar pa om det kanske kan hjalpa mig att forsta det har fenomenet om jag gar och se hur de funkar. Vad skulle ni gjort?

• Blivande fru A.H

Vet du H27, jag har exakt samma problem. Och nu när min m2b ska få en svensexa sa jag ifrån direkt om att jag inte tyckte sånt var okej! M2b:s vännre har nu lovat att inte hitta på något olämpligt, jag litar på dem.

• H27

Jag tror att om det var hans egen svensexa och jag sa ifran sa skulle det kunna sluta pa tva olika satt.
    1. De respekterar det och gor inget sadant.
    2. De gor det annu varre bara for att de tycker att det ar tontigt att jag har nat emot det.
    Om han sa ifran sjalv ocksa sa skulle det nog bli nr.1. Men killar har ar mycket barnsligare an svenska killar.

Men nu ar det inte aktuellt med nan svensexa for hans egen del utan jag oroar mig for nasta kompis som ska gifta sig... :(

Blivande fru A.H.,
    Har din man gatt pa strippklubb under andras svensexor?

• Jozzylecter

Som ngn tidagre sa, om du inte tycker att det är ok så är det ganska respektöst om han inte bryr sig utan går ändå. Oavsett etiska och moraliska bryderier.

Svar på tråden Okej att ga pa strippklubb?