Jag har använt min Ladycomp i ca 2 månader nu och jag är hittills väldigt nöjd. Det tar ett tag för den att ställa in sig så räkna med många gula/röda dagar i början.
Har ingen aning om hur länge men kan använda den men det känns som om det var bra kvalité, ett par års garanti iaf har jag för mig.
Säkerheten är ju svårt att säga något om ännu men på 2 månader har det iaf gått bra för oss:). Den ska ju vara 99.3% säker och det är väldigt mycket. Men den säkerheten gäller ju bara vid "total avhållsamhet" under gula/röda dagar. Då får man skydda sig på annat sätt - vi kör kondom - och då blir det ju inte säkrare än vad nu kondom har för säkerhet.
För övrigt har jag bara bra att säga om den - enkel att använda. Tar max 1 min att kolla tempen varje morgon och det vänjer man sig snabbt vid. Sen är det lite kul också att se varje morgon om det ska bli rött, gult eller grönt och min sambo frågar varje dag vilken färg det blev:D
Säg till om du har fler frågor, men kan kanske inte säga så mycket mer efter så här kort tid.
Är det någon annan som använt en Ladycomp längre tid här???