• Lia

Vad jobbar ni med?

Är bara lite nyfiken
    Vad jobbar ni med eller pluggar?

Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.

• Svar på tråden Vad jobbar ni med?
  • Cezi

Just nu jobbar jag som Fritidsledare med främst 3:or, annars är jag utbildad till Underslöterksa/skötare och har gått en extra utbildning inom utvecklingsstörning och funktionshinder.

Har jobbat med vuxna utvecklingsstörda på Daglig verksamhet, jag har då jobbat lite där vi målade och sydde väskor, dukar mm. Jag var deras handledare. Jättekul och lärorikt:)

Sen har jag jobbat på ett dagis med en flicka på 3,5 år som är synskadad.

• Cezi

Vad konstigt det blev när jag skrev treor som 3 : o r, fast utan mellanslag :)

• *E*

Hej.!

Jag äget ett dag spa, så med andra ord jobbar jag på ett spa..*ler*

• WimZy

Jag är tågtrafikledare i Stockholm. :)

• Snart fru 2 feb 2007

Jag utbildar mig innom NLP coachning, främst kommer jag att jobba mot företag och privat personer tar min Master nästa sommar!

Jätte intressant! Jag hoppas även kunna arbeta med unga och kvinnor i utsatta miljöer (tex olika missförhållanden,) och sk "Värsting brudar",

är även utbildad Mäklarassistent/säljledare och slutade mitt välbetalda jobb på mäklarbyrå för att göra detta!

• Thezz

Till januari är jag äntligen klar lärare, efter 4.5 års studier.

• jo2

Jag är förskollärare och jobbar med barn 3-6 år.
    E
    Ett eget dagspa! Låter underbart, lyckos dig! Vill också!!!!!!!!!!!!

•  Mrs James to be

jag ar privat kock at en mega kandis i London.Det borjar bli lite for kravande nu sa jag funderar pa att sluta

• silvera

Jbbar som personlig assistent, och på ICA på lördagar.

Svar på tråden Vad jobbar ni med?