Vad jobbar ni med?
Är bara lite nyfiken
Vad jobbar ni med eller pluggar?
Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.
Är bara lite nyfiken
Vad jobbar ni med eller pluggar?
Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.
är i slutet på min utb. är blivande dipl. nagelteknolog
det är jätteroligt
Både jag och min sambo är civilingejörer. Jag är det i Teknisk Fysik men jobbar som support för internet på tåg (ett "riktigt" jobb snälla!) min sambo läste data och jobbar nu som konsult på Combitech
asaJason
Jag vill jobba med barn och har funderat på barn med handikapp. Vad har du för utbildning?
Jag ska jobba som trafikplanerare på ett budföretag! Men jag har precis börjat så just nu sitter jag i kundtjänst. Jätteroligt!
Hej !
Jag jobbar som receptionist på ett företag i Halmstad.
Jag är snart klar Dietist!
Jag är utbildad administratör och nätverkstekniker.
Jobbar som fönsterputsare och specialstädning.
Jag är arbetsterapeut fast har tyvärr inget jobb som det för tillfället.. Har varit föräldraledig nu ett år och har precis börjat jobba extra på ett boende för utvecklingsstörda personer som bor i servicelägenheter- jag stortrivs verkligen!! Får ändå användning av min utbildning där känns det som men visst hade drömmen varit att arbeta som arb-terapeut på en daglig verksamhet..
orkidè_bruden2007; fråga på om jag kan hjälpa dig med något ang arbetsterapeut.. det bästa är nog att maila mig på: charla_girl@hotmail.com annars är risken att jag missar det..
Jag studerar till förskollärare men jobbar som hab-assistent vid sidan om studierna.
Jag är officer.