Konserten pga..ja, jag vet inte egentligen men då har de gjort ett val. Matchen och lyssna på den på bröllopet.....nja, inte populärt. Ska hela bröllopet stanna upp i ca 90 minuter pga av att ca 10 personer tycker om att titta på när det jagar en boll? Jag älskar friidrott, tynglyftning, simning osv men skulle inte välja bort ett bröllop eller ta till öronsnäcka för det...
man gör inte så mot brudparet om inte de själva vill det. Vill de ha storbilds -TV så visst, men vill de inte så vill de inte det är ändå deras dag, eller hur?
För tillfället är jag så förbannat ledsen över allt som har med bröllopet att göra att jag inte har lust längre. Hade vi vetat om allt strul skulle när vi började planera hade dragit till Aruba eller ngt och gift oss på stranden. Nu vill jag inte mer....fan fan fan. Ursäkta mig...nu går jag nog och lipar eller ngt....en till som inte kommer och bordsplaceringen tog oss 2 dagar...får börja om igen 1,5 veckan kvar. Tur att slottet inte fått alla listor osv än och att festprogrammen inte är utskrivna är....fan...vi har haft ett jättebortfall av gäster....över 30 st...