• Bröllopstokiig

Festlokal i Göteborg?

Hej!

Jag och sambon ska gifta oss till våren 2002.
    Vi skulle vilja ha lite tips på lokaler!
    En önskan är en 3-rätters meny på tex. en restaurang men att vi kan stå för sk. "fri bar" efter själva middan!

Lycka till allihopa!
    MVH Christina!

• Svar på tråden Festlokal i Göteborg?
  • Bröllopstokiig

Avlägset bekanta till mig ska ha sin bröllopsfest i Restaurang Blå Huset i Konstepidemin. De är väldigt nöjda med sitt val! Jag vet tyvärr inte om man kan ha egen bar där eller inte.

• Bröllopstokiig

Sol/Pia

Vet ni om man kan ta med sig egen alkohol till restauranterna i Nya Varvet?

• Bröllopstokiig

Hej,

Ett litet klarläggande betr. egen medhavd sprit.
    Eftersom festvåningar har sprittillstånd är det enligt svensk lag förbjudet att låta gästerna medtaga egen sprit.

Alternativet är att hyra en lokal från Fritid etc i Göteborg, då man hyr lokalen och ordnar mat mm i egen regi.

Lycka till!

Mikael Bohman
    Parc la Reine
    www.parclareine.com

Festvåningen i Odd Fellowhuset
    www.homestead.com/festarrangemang

• Bröllopstokiig

www.goteborg.se sedan välj fritid och sedan idrott för festlokaler!! Hittade detta själv nyss.

• Bröllopstokiig

Hej!

Jag hittar ingen hemsida till resturang kapellet. Är det någon som hart det.

Blivande brud (jippey)

• Bröllopstokiig

Jag tror deras hemsida inte funkar. Försöker kommer på var jag läste om dem.... (och försökte följa linken de gav men det funkade inte)

• Bröllopstokiig

Våra vänner hade bröllop på Restaurang Blå Huset på konstepidemin, förra våren. Allt var verkligen toppen. Så nu till våren har vi också bokat samma lokal för vårt eget bröllop.
    Mysigt miljö och bästa service!
    Lycka till!

• Bröllopstokiig

Kolla upp Nordgården i Snipen. Jätte mysigt.

Svar på tråden Festlokal i Göteborg?