• Filice

3 veckor!

Hejsan, från och med imorgon ska jag börja 2-3 veckors kur med bara naturdiet.
    Det kommer vara en fest den 27 maj och jag skulle verkligen vilja se snygg ut.

Jag är dock inte så tjock, har bara lite fett runt magen [litet o litet] som jag skulle vilja få bort, skulle verkligen kunna göra allt för att bara kunna sätta på mig ett linne och ha en platt mage!

Nuvarande vikt: 70 kg
    Vill helst tappa 5-8 kg

Så om de är nån som skulle vilja haka på eller har varit med om detta så är det bara och skriva :D Hejjjråå

• Svar på tråden 3 veckor!
  • fia.b

Hej tjejer
    Hur går det för er?
    Jag är så glad att jag har kommit i gång nu. Fortsätt att kämpa.
    Godnatt.

• brud0610

fia.b

Idag blev det 7½km promenad. Har faktiskt unnat mig en mjukglass idag,tog då bort 2påsar naturdiet I morgon är det sista dagen med naturdiet ska gå över till modifast men jag kommer att hänga här ändå.. hehe Lycka till.

• fia.b

Är ledig från skolan idag, och det känns jätte skönt.
    Sitter och dricker min frukost just nu.
    Jag brukar blanda nutrilett med kanel och lite linfrö och det smakar jätte gott.
    Vad duktig du är brud0610, jag orkar knappt gå 3 km.
    Jag har så mycket övervikt, så det känns jobbigt att träna.
    Får jag fråga dig hur lång du är?
    Själv är jag 1,62cm.

• fia.b

Äntligen är den här dagen över.
    Hur har din dag varit brud0610?
    Jag längtar efter mat, men min längtan efter att bli smal är starkare.
    Jag har lovat mig själv att det här ska bli den sista sommaren som jag är överviktig. Jag har köpt svarta jeans byxor och en svart tunika i storlek 40, mitt mål är att komma i dem.
    Fortsätt att kämpa.

• brud0610

fia.b

Jag är 1.58 lång. Idag har jag ätit 3påsar naturdiet och en kycklingsallad och en liten hamburgare.. Ajja baja på mig. Bara att gå ut och gå mer i morgon. Får bli 5x40minuter i morgon. Går över till modifast i morgon lördag.

• fia.b

Hur smakar modifast?
    Jag har aldrig provat modifast, av alla pulverdieter jag smakat gillar jag nutriletts choklad smak bäst.
    Jag är ledig hela helgen och jag ska verkligen njuta av det fina vädret.
    Vill du att vi ska skriva in våra resultat varje vecka?. Gör vi det kanske vi blir extra motiverad att följa kuren.
    Trevlig helg och lycka till.

• brud0610

fia.b
    Än så länge har jag inte provat på modifast hade räknat mina påsar fel så i morgon söndag blir det att jag börjar med det.
    Jo det vore ju kul. Jag skriver varje dag hur mycket jag har rört på mig och sen skriver jag varje måndag vägning och kroppsmåtten alltså hur många cm man har minskat.. Eller det gör man som man vill men jag tänker göra det.

• fia.b

Idag har det inte gått så bra, var hemma hoss min mamma och åt glass och godis.
    Imorgon måste jag skärpa mig.
    Hur går det för dig?

• brud0610

Idag har jag ätit mina 4sista påsar naturdiet och har ut och gått 8.9km sammanlagt idag. Förbrännt dubbelt så mycket jag har ätit. LÄngtar till måndagsvägningen om man gått ner nåt.

• brud0610

Hej hopp!

Har precis vägt mig och vågen visade minus 1.6kg fattas 3hg till 5kg. MInskat 1cm i midjan,½cm över höft/stuss,under byst 1cm över byst hade jag inte minskat nåt. Låren har minskat med 2 resp 3cm. Man är alltid större på en sidan av kroppen konstigt nog.

Svar på tråden 3 veckor!