• Filice

3 veckor!

Hejsan, från och med imorgon ska jag börja 2-3 veckors kur med bara naturdiet.
    Det kommer vara en fest den 27 maj och jag skulle verkligen vilja se snygg ut.

Jag är dock inte så tjock, har bara lite fett runt magen [litet o litet] som jag skulle vilja få bort, skulle verkligen kunna göra allt för att bara kunna sätta på mig ett linne och ha en platt mage!

Nuvarande vikt: 70 kg
    Vill helst tappa 5-8 kg

Så om de är nån som skulle vilja haka på eller har varit med om detta så är det bara och skriva :D Hejjjråå

• Svar på tråden 3 veckor!
  • brud0610

Filice

Jag vägde mig i morse hade gått ner 1,1kg och minskat 1cm över byst och 1cm under byst så sammanlagt på 2vägningar har jag gått ner 3,3kg.

• fes

Hej !
    Jag hänger på !
    Börjar dricka naturdiet imorgon, ska gå i väg och handla nu !
    Måste få bort iallefall hälften av min övervikt... Lets go !

• je.ga

Hej tjejer
    Jag hänger också på, börjar imorgon med nutrilett. Tänker hålla på i tre veckor.
    Lycka till

• brud0610

Fes

Hur mycket övervikt har du? Jag själv ska ner ca 27kg går över till modifast på lördag då min naturdiet är slut. Men pulver som pulver.

• brud0610

je.ga

Hur mycket övervikt har du och hur mycket tänker du försöka gå ner?

• fia.b

hej brud0610
    jag har ca 30 kg övervikt.
    Jag skulle vilja gå ner 10 kg med pulver, går det bra så fortsätter jag i några veckor till, annars så går jag över till kombinerad kur tills jag nått mitt mål. Jag är så trött på att vara tjock, min stora dröm är att bli normal viktig.
    Jag längtar efter att kunna handla på HM.

• fia.b

brud0610
    jag har bytt signatur, från je.ga till fia.b

• brud0610

fia.b

Jag har oxå 30kg övervikt ,vore kul att peppa varandra genom detta om du vill.. du har kanske msn så kan vi kanske kan snacka där..

• fia.b

brud 0610
    Det vore verkligen kul om vi kunde peppa varandra, jag skulle behöva det, men jag vill inte lämna ut personliga uppgifter ännu, hoppas att du förstår det.
    Ska väga mig imorgon,och det känns jätte bra.

Svar på tråden 3 veckor!