• Filice

3 veckor!

Hejsan, från och med imorgon ska jag börja 2-3 veckors kur med bara naturdiet.
    Det kommer vara en fest den 27 maj och jag skulle verkligen vilja se snygg ut.

Jag är dock inte så tjock, har bara lite fett runt magen [litet o litet] som jag skulle vilja få bort, skulle verkligen kunna göra allt för att bara kunna sätta på mig ett linne och ha en platt mage!

Nuvarande vikt: 70 kg
    Vill helst tappa 5-8 kg

Så om de är nån som skulle vilja haka på eller har varit med om detta så är det bara och skriva :D Hejjjråå

• Svar på tråden 3 veckor!
  • brud0610

Okej kul.. jag vägde mig i måndag då hade jag gått ner 1,1kg men sammanlagt 3,3kg sen den 24april.

• fia.b

brud0610
    3,3kg vad duktig du är.
    Hur mycket tränar du?

• brud0610

fia.b

Jag promenerar 40minuter vid 6,sen 40-50minuter vid 8:15 och sen på eftermiddag ca 30-40minuter

• fia.b

brud0610
    Hur har det gått för dig idag?
    Jag har tagit fem påsar + ätit frukt och grönt idag. Jag är så glad att jag lyckades motstå godis idag. jag brukar äta godis flera gånger om dagen.
    Orkar du träna så mycket?
    Väger 94kg, mitt mål är att väga 65kg.
    Fortsätt att kämpa.
    Kram Fia

• brud0610

Idag har jag ätit mina 5påsar+ 2koppat kamomill te och ett äpple. Enbart gått 30minuter idag. Men sen har jag dammsugat,diskat och torkat golven och det förbränner oxå. Men i morgon blir det promenad kl 6,promenad kl 8:30 och sen på eftermiddagen och kanske på kvällen.

• brud0610

Helst vill jag väga mellan 57-60kg så det är mellan 27-30kg kvar

• jocelyn

Får jag haka på lite i tråden? Funkar det att byta en måltid/dag mot en sådan naturdiet/nutrilettdryck? Ni som har hållit på ett tag; hur mkt går ni ner per vecka (uppskattning) ?

• brud0610

Jag har gått ner 3,3kg sen den 24april då jag började.. Men då rör jag på mig regelbundet..

• brud0610

Måste då tillägga att jag äter renkur naturdiet/nutrilett alltså 5påsar om dagen.

Svar på tråden 3 veckor!