• Filice

3 veckor!

Hejsan, från och med imorgon ska jag börja 2-3 veckors kur med bara naturdiet.
    Det kommer vara en fest den 27 maj och jag skulle verkligen vilja se snygg ut.

Jag är dock inte så tjock, har bara lite fett runt magen [litet o litet] som jag skulle vilja få bort, skulle verkligen kunna göra allt för att bara kunna sätta på mig ett linne och ha en platt mage!

Nuvarande vikt: 70 kg
    Vill helst tappa 5-8 kg

Så om de är nån som skulle vilja haka på eller har varit med om detta så är det bara och skriva :D Hejjjråå

• Svar på tråden 3 veckor!
  • brud0610

Jag ska börja med naturdiet i morgon 5påsar om dagen. Har iofs börjat med nutrilett sen förra torsdagen. Har en del övervikt att ta tag i. Gick ner 2.2kg från torsdag till måndag sen hoppas jag på mer tills nu på måndag..

Tränar du nåt?

• Filice

Hej!
    Ja, jag ska träna minst 2 ggr per dag i ett gym o min tränningspass ska bestå av
    Spinning o löpning samt ska ja promenera varje dag i ca 1 km.

Tränaru nått ?

• brud0610

Jag går 40minuter varje morgon vid 6 och sen vid 8:30 går jag ca 40minuter och sen 30minuter på eftermiddagen. SKa väl ta mig i väg till nåt gym oxå..

• Filice

Har du tränat nått idag? Själv har jag inte ens börjat drick den än, blir äcklad av lukten men imon ska jag ta mig i kragen o dricka.

vad för knep har du för att motstå mat i en hel dag? Själv kan jag inte motstå mat och har jag har börjat äta kan jag ej sluta äta :(

Ojjj!
    '' 2006-05-06 13:32 Filice

Hej!
    Ja, jag ska träna minst 2 ggr per dag i ett gym o min tränningspass ska bestå av
    Spinning o löpning samt ska ja promenera varje dag i ca 1 km.

Tränaru nått ?''

Jag mena 2 ggr per vecka!

• brud0610

Filice

Igår lördag tränade jag inget ,åt faktiskt godis och chips och en liten hemmagjord hamburgare.. Det va det värt faktiskt. Så idag söndag gick jag oavbrutet 1timme och 15minuter ska gå en sväng till senare i eftermiddag.Måste passa på i eftermiddag. Men på veckorna går det bara av farten att dricka det. Har dock bara cafelattesmak nu och den är inte så speciellt god men den slinker ner iallafall. Får se på vågen i morgon om det har hänt nåt eller inte..
    Vi kan peppa varandra om du vill.. ??

• brud81

Jag vill bara varna er för att bara äta naturdiet! byt ut en måltid eller högst två om dagen. Man behöver riktig mat för att orka! Det kommer att gå dåligt om ni bara äter naturdiet och ingenting annat. Sen då ni börjar äta normalt kommer alla kilona att snabbt komma tillbaka. Det finns också hälsosam mat!

Jag vill ändå önska er lycka till med viktminskningen, men ta det lugnt och försiktigt!

• Filice

Till: brud0610

Ja! gärna vi kan peppa varandra, men vill bara erkänna nått :( Åt hamburgare idag o MYCKE godis, men imon ska de INTE ske igen de ska du se :)

Till: brud81

Jag vet :S men tack ändå för att du skrev !

• brud0610

Jag fuskade igår så det är ingen fara.. Men man tar nya tag igen inga problem..

• brud0610

brud81

jag har ätit det i en vecka och inte sjutton mår jag dåligt av det blir bara piggare och fått mer energi att gå ut och gå m,m Men tack för omtanken.

• Filice

Till: brud0610
    När ska du väga dig? själv ska jag väga mig om 1 vecka.

Till: brud81
    Jahaa, ok
    Har du gått ner nått ?

Svar på tråden 3 veckor!