Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Angående tejpning:
Även om såret läker hyfsat snabbt så tar det 6-12 månader innan huden fått sin fulla styrka. Tejpen fungerar som en stabiliserande "andra hud" som håller ihop sårkanterna. Tejpar man inte sträcks ärret isär och blir bredare och därmed fulare.
Själv har jag idag tagit bort tejpen för gott och smort in huden under. Några veckor för tidigt (har inte gått ett halvår riktigt) men jag tror det är okej. Skönt !
EnYsterSyster:
Vad hade du för stl. innan operationen och vad har du för stl. nu? Gabriella Sellman ska operera mig också, om ca tre veckor!! Spännande!
Nancy pancy
Hade en utammad liten 70B efter 3 barn innan op, nu 70D. Hade nöjd mej med C-kupa, men jag överlever som sagt !
Nu har jag inte tränat överkropp alls utan bara sprungit så nu är brösten mjuka igen. Ska försöka smyga igång träningen igen och se om det funkar.
EnYsterSyster:
Visst hade du också vanliga inplantat - alltså inte soft touch?
Känns de ok mjuka nu alltså efter snart 6 månader?
Kram!
EnYsterSyster
HÄRLIGT att höra att du lever Jag har saknat dig och dina kloka inlägg!
Nancy Pancy
Jag vet ju inte vad du har för kroppsbyggnad. Men jag hade obefintliga bröst innan jag op (A-kupa). Jag lade in 280 resp 315 och fick C-kupa, så jag tycker det låter mycket med 300 om du ska få B-kupa.
Ni som haft brösten längre, hur länge fortsätter brösten att mjukna?
Nancy Pancy
Å jag gick oxå upp två storlekar, med 270cc...
Om det känns ok för dig att få en C-kupa så blir nog 300cc jätte fint men jag har oxå väääldigt svårt att tro att du kommer få en B-kupa. Om du absolut inte vill ha större än B så tror jag (personligen) att 300cc är för stort men om du inte har något emot att få något större så gör det ju inget... Beror ju på hur du själv känner så klart.
Använd ristestet och känn efter så kommer det nog bli jätte bra till slut...
-Lycka till! :)
hej.. jag blev tokig av allt kokt ris!!
till slut tog jag okokt och la den i fötterna på knä strumpor, knöt till och gick omkring med detta. Jag köpt en billig sport bh (runt 180sk) i fall att den inte skull passa efteråt, som var skön runt bröst korgen och gick omkring så där varje dag in och ut i ca 10 dager innan. 250g hade jag och mina impantat är 245, nästa storlek för mig skulle vara 280, vilket jag provad o provad men det var helt enkelt för stort.
Yster syster.. vad jag ha saknad dig!
tycker mina är för rund på sidorna för fyrkantig på mitten för långt ifrån varandra och eftersom jag inte ha tränad sen OP.. en månad är mina lår och min mage minst 3 cm större.. Nåt råd?
Kram..
Jag trodde man skulle ha okokt ris när man gjorde ristestet?! Hmmm....