Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Heather:
Tusen tack för alla bra råd och tips. Jag ska göra min operation om några dagar så alla inputs är av stor betydelse.
Något man mer bör tänka på innan/efter?
Inga övningar som man kan göra tex efter en operation?
Kram
Yaia:
Vart har du opererat dig? Hur mycket? Sorts inplantat?
Någon här inne hade ett bra tips på medel mot de där finnarna som man alltså tydligen kan få efter operationen. Vad var det för medel?????
Kram på er alla!
Hmmm, detta är väldigt oviktigt men jag har reflekterat över att många pratar om sina dåvarande och nuvarande bh-storlekar och av någon anl så har de gått upp i omkrets efter operationen?! Hmmm... Varför? Har ni blivit bredare över ryggen oxå eller? *hehe* Tänker ju genast på detta att 90% av alla kvinnor anv fel bh-storlek. ;)
Heather.. brilliant! du läsa mina tanker, ungefär precis så där skrev jag några dager sen men den kom inte med!! Jag op 3veckor sen också!
Köp typ 8 litre mjölk, frysa in.. gör ungefär minst 5 färdiga måltider. Ta fram koppar/té mug, talriker skåler. Ta fram skaer från badrumskåpet. köp ansikts servetter, Allting ska vara i midjans höljd.NI KOMMER INTE ATT VILJA GÅ UT O HANDLA FÖR MINST EN VECKA!!
3 kuddar i sängen, sovar halv sittande, ta i under låren med både händer med benen böjd och dra upp dig!! Det komma att göt ont, men det hjälpa
JAG VILL TRÄNA!!! gör knä böj tå hävningar sit ups i fåtöjlen med armar som hjälp, och ha fylld 2 sma cola flaskor med vatten, det räcker med den vikten, ..men efter bara 3 veckor jag får inte träna hårt
Pickolina! min omkrets blev större eftersom jag ha faktiskt gått upp i vikt sedan min op. ha gått från väldigt activ jobb (heltid fysifk!) till nada '
TIPS BRÖSTKARAMELLEN Roc Purif-AC blemish correcting emulsion. Jag ha inte haft en enda finnar mellan brösten!
även om ni börja mår bättre så måste ni ta det lungt.
ps. Jag fick en tung känsla över brösten som någon hade lagt typ 10 kilos där, o så var det svårt att andas tungt för musklerna är så trötta,
Komma jag på mer så skriva jag.
rat?.. hur är det? Jag får inte kör moppe
Yaia,
prova att sova halv sittande som om du var i en fåtölj, efter 3 veckor det är fortfarande skönaste för mig
nancy pancy,
nej jag vet inte vad jag har för storlek, utom att storlek över brösten är nu 10cm mer än under. Min sport bh är en casall M, A-B
från armhåla till mitt på bröstkorgen är jag nu 21cm ( jag tror jag var typ 12 förut!)
Tjejer jag tror dom är lite mjukar
famousfairy
Ok.. Nu menade jag inte dig specifikt men det var ditt inlägg som startade tankebanan, absolut. Jag har dock märkt att både i dessa trådar, andra trådar och IRL att folk verkar tänka så... De har ingen riktig koll på hur storlekarna fungerar... Vilket i och för sig inte är någon jätte katastrof men något jag ibland kan vara lite förundrad över. :)
Men om man ska vara lite korrekt då så innebär det att om du gått fr tex 70B till 75C så har du egentligen kanske ökat 2strl, för om du fortf skulle ha 70 i omkrets så skulle det innebära att du nu skulle ha 70D... :D Om inte mkt av vikten satt sig på brösten så klart. Blir lite tokigt det där... Svårt att veta exakt när även omkretsen ändrats, eftersom omkretsen påverkar kupan... Det låter lite missvisande då liksom...
hejsan svejsan girls
Jag har mått mycket bätte i dag, Blir så glad och hoppfull Tycker brösten mjuknat en hel del också....har varit ute och festat lite i kväll. Jätte kul!
Det var länge sen kan jag säga!!!! Nu ska jag sussa så jag orkar med alla små intenisva varelser på jobbet i morgon.
Sov gott
Ett tips för er som vill ligga på mage. Inte direkt efter op utan 4-5 v efter (om ni klarar av det). Jag lägger en kudde under ena axeln och så får den fortsätta in mot brösten, så en del av kudden hamnar mellan brösten. Den delen som blir precis mellan brösten fluffar jag till så den blir lite högre, då kommer man upp lite och får bort lite tyngd.
famousfairy,
det var roligt att höra att dina bröst blivit mjukare, själv väntar jag tålmodigt
pickolina,
jag hajjar vad du menar och är själv lite förundrad över det där. vill ändå tro att jag har hyfsat bra koll på storlekar (har bl.a. fått min storek uppmätt på NK och Victorias Secret). det kan vara så att jag fortfarande är svullen under armarna och att omkretsen minskar när svullnaden gått ned.
struntar i storleken egentligen, huvudsaken att bh:n håller brösten på plats, fixar formen och att man inte får "fyra" bröst och ryggkuddar.
AnnaS23,
redan dagen efter stretchade jag bröstmuskulaturen FÖRSIKTIGT. sträck armarna rakt fram och försiktigt uppåt och tillbaka ner igen. lyft sedan armarna rakt ut så att axel och arbåge hamnar horisontellt, vinkla armbåden 90 grader och vrid så att fingrarna pekar uppåt taket och handflatorna pekar i näsans riktning och tillbaka igen.
Rat, kul att höra att du mår bättre.