Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Man Ska Ha Kokt Ris....
det hade jag länge!! o vilken snygga tuttar jag gjorde! Rätt mått o "projection" och allt! I två storleker!! så jag fick en bra känsla av hur det skulle vara..
sen tröttnad jag
För mig funkade inte ristestet. kanske var för jag hade okokt ris då. Hmm. Hur som helst när det gäller storlekar, jag har 245MM, hade obefintliga utammade innan. Nu tror det snarare blivit C-kupa istället för B-kupa. Jag ska gå helt utan BH ett tag tills dom hänger till sig så jag har inte provat än. Jag tänkte innan jag bestämde storlek, vilket är värst: att få lite för stora eller lite för små? . Hade först tänkt ta 190MM men ändrade mig i sista stund till 245MM. Jag är nöjd med storleken men tycker ibland dom är lite väl stora, speciellt utan kläder Är van vid små men jag börjar vänja mig. Det är bara värken som kommer och går i ena bröstet (troligen efter den inre blödningen) som oroar
Kan en sport bh ge brösten en konstig form?
Ha fått in liten infektion där de lämnad en del av stygnen ovanpå ögat, ocg ha två små "nål" hål ska ringa AK imorn
EnYsterSyster
Om du finns där?! Visst hade du även gjort en fettsugning hos Gabriella? Vet du vad som "krävs" för att de ska göra en omoperation? Jag tycker att resultatet är ganska ojämnt, men jag vet ju oxå att man inte kan förvänta sig ett helt jämnt resultat... Vad tror du?
Hallå hallå
Inte ska man väl ha kokt ris? Det använde inte jag iaf, det var inte vad sköterskan sa. När jag var på konsultation och prövade implantat så såg jag förresten en avklippt strumpa med råris liggandes på ett bord. Men alla har vi väl olika metoder angående ristestet. Några använder mjöl, andra vatten men de flesta kör nog med vanligt råris.
Kramis
Ja det är vad jag hört oxå och vad jag vet så talades det bara om okokt ris i början av dessa trådar men jag kanske missuppfattade det helt.... Hmmm....
Vioola.. var och när såg du detta!? jag slängde mina på AK sal 11 den 20 april!!
Jag har bara hört kokt ris.. det var jag som tog okokt de sista dagerna,
Jag har funnits i debatten i några år nu och hade heller aldrig hört talas om KOKT ris förrän här, nyligen!
Hello girls! Detta är helt OT och jag ber om ursäkt för det... Måste bara få skriva av mig, jag är sååå glad. Ska korrigera min ojämna mage (efter fettsugning) om 3veckor! Weeeeee..... :D
Hello girls
Så här skriver Akademiklinken i sitt informationshäfte om bröstförstoringar:
"Hur kan jag själv testa/prova olika volymer?"
- Genom att fylla en plastpåse med kokt ris i en sport-bh. Viktigt är att göra detta på det sätt som du har fått information om under konsultationen.
Förmodligen sägs det olika, men det är nog därför jag och famousfairy har kört med just kokt ris.
Kram!