Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Jag hade samma önskemål som dig (Nancy Pancy), förutom strl. Jag blev rek på kliniken att ta runda implantat. Då skulle de hamna lite närmre kroppen, än om jag skulle ta high profile. Då skulle de bli lite toppigare.
Jag kan bara säga att jag är nöjd med mina (förutom strl, ånger att jag inte tog lite större. Valde 325 cc). Vet man inte att de är op så tror jag inte man märker det. De är väldigt naturliga.
Opererade mig på Kosmetisk Kirurgi. Kostnad 33 500 kr (eller var det 34 500 kr), har redan glömt.
Jag har känt en brännande smärta som stundtals hugger till lite i ffa det vänstra bröstet de senaste 14 dagarna. Jag tycker att smärtan faktiskt tilltar och inte riktigt vill ge med sig. Är det någon här som upplevt det samma?
Hmmmmmmmm....jag har mycket att fundera på känner jag. Jag vill verkligen operera mig men jag bryr mig nog för mycket om vad folk omkring mig kommer tycka.
Jag håller med dig Emma1986. Det är såhär på vårenkanten när alla bikinibilder kommer som man känner att man vill ha större bröst. Egentligen är jag nöjd med min bröst för dom är fasta och har fin form, önskade bara att dom var något större.
Nancy pancy: Jag skulle rekommendera dig att välja droppformade implantat som ger det naturligaste intrycket. Sedan skulle jag även rekommendera dig att lägga dem under bröstmuskeln så slipper du se ngn "kant" där uppe. Projektionen går att välja mella lite olika, men så låg projektion som möjligt gör att det blir mindre "push-up".
Diablo: Hur länge sedan var det du opererade dig? Den brännande känslan är troligtvis nervtrådarna som försöker hitta tillbaka till varandra.
Det är precis 8 veckor imorgon.
Nancy pancy
Betalade 45 000 kr för mina anatomiska. Jag är väldigt nöjd. Mjuknar de lite till blir jag kanonnöjd !
algit
Jag har köpt bikini idag !!! Hittade Triumph i en specialaffär som bara säljer detta märke. Kanonkvalitet. Jag köpte bikinibyxor 199 kr, en halterneck 299 kr och en vanlig bygelbikiniöverdel 299 kr. När jag fick på rätt storlek (min gamla som jag provade var ju för liten) såg tuttarna inte alls så sprängfyllda ut Halternecken får jag ta in en aning i ryggen men inte den andra. Hjälp vad snygg jag blev !
Hej tjejer,
nu har jag varit på konsultation och känner mig lite förvirrad - som vanligt vill säga Vet inte om ni kommer ihåg mig längre, inte varit så aktiv här på ett tag. Är somsagt 177 lång, väger ca 56kg. Efter min bröstoperation vill jag fortfarande ha en smal siluett och ett så naturligt intryck som möjligt samt att de inte ser för stora ut. Min tanke har varit att välja storlek mellan 190-200cc ungefär. Var somsagt på konsultation igår och där rekomenderade han anatomiska under bröstmuskeln, vilket jag tycker är bra. Han tyckte jag skulle välja 215cc! Hade föreställt mig MAX 200cc. Är kanske inte så stor skillnad iof, men nu kändes det det så himla stort. Är det de? Det andra alternativet om jag ville ha mindre skulle då vara 170cc - låter ju som ingenting. Blir så osäker nu... Vill inte ha för stora bröst det är min största fasa. När jag provade inplantaten hade han inga anatomiska där som man fick känna och se på pga av att de kostar 20.000kr att köpa in. Så jag fick prova runda strl 215cc, då får man ju inte rätt bild av hur det kommer se ut heller. Jag som var säker innan, nu blev jag osäker... Så svårt att få en uppfattning om hur det kommer se ut. Vore så tacksam för lite råd från er som kan...
Sedan har jag en valmöjlighet att göra op i maj el i sept ungefär. Också en fråga jag inte vet hur jag ska ställa mig till pga av att jag åker utomlands i början av juli. Tejp, ärren och bygelbh är kanske inget vidare tre veckor i solen? Bättre att vänta tills efter sommaren el?
HJÄÄLP!
Kram Anna
Jag är tacksam för alla tips jag får!
Är det någon av er som har bilder efter ingreppet som går att ta del av?
Varför får man egentligen inte lyfta. Kan i början tänka mig att det kanske är för att inte såren ska gå upp.. Men man ska ju helst inte börja träna bröstmuskeln förrän efter ett halvår. Någon som vet varför?
Diablo: Jag har också haft den brännande känslan. Den kom redan efter ett par dagar. Frågade när jag var på återbeöket och klippte stygnen och då berättade hon att det var nervtrådarna som hittade tillbaka och att det bara var positivt. För mig blev den brännande känslan mer intensiv i ca 3 dagar men ebbade sedan ut. Nu bränner det inte alls men jag känner det endå om jag trycker där det brände (uppåt axeln). Var 13 dagar sedan jag opererades nu. Tror inte att det är någon fara att ditt är senare, tar ju olika tid för alla.