• Filips tjej

Nu sjutton ska jag göra det!

168 cm. 73 kilo. BMI 25,86. Fett% 27,8.

Till bröllopet i juni ska jag gå ner till 65 kilo.

Min strategi är träning 3-4 dgr/vecka och jag ska dra ner på kolhydrater och äta matiga grönsaker och proteiner.

Någon som vill vara med?

• Svar på tråden Nu sjutton ska jag göra det!
  • ninonica

Eviseen: Antar att fingrarna har snubblat på siffrorna på tangentbordet annars har du gått upp väldigt mycket...

• Filips tjej

71,6 kg
    Fett% 26,3%
    BMI 25,3

Jag tränar inte så mycket som planerat utan endast 3 ggr/vecka och förutom några synder så mår jag toppen av min tillfälliga diet som består av noll kolhydrater, noll socker, lite fett och MYCKET proteiner.

Jag mår super!

• Nightingale

Hje hej! efter en vecka med GI så har jag tappat 2,4 kg.

Men lugn tjejer, jag ska ju till Rom på måndag, så jag lär ju åtminstone ha gått upp 1 kg av dessa två,fyra efter det...

• Eviseen

Nemen! Jag såg de inte fören du sa de! Hehe, de skulle ju såklart stå 71,5 kg :)

• Carma

Nu tror jag skrev du fel igen...

• Eviseen

så skriver ja fel IGEN! vad är de för fel på mig, 57,1!!! haha

• ninonica

Har precis kommit hem efter att ha varit ute och gått ca en mil i kuperad terräng med en kompis. Vi stannade och åt lunch som vi hade med oss och sen blev det en kortare paus när han blev kaffesugen när vi hade några km kvar. Var ute i drygt tre timmar. Strålande sol och 12-13 grader varmt. Helt underbart! Så nu är jag skönt trött och röd om kinderna...

• Nightingale

Låter ljuvligt!! Jag gick oxå igår, men bara fem km i kuperad terräng, dte räckte, jag dröp av svett. Har inte gått i kuperad terräng på väldigt länge!!

Åh, nu åker vi imorgon, ska bli så KUL, ska försöka att inte vräka i mig mat.. Mne de säger att man serveras små portioner i Rom, så jag behöver kanske inte gå upp så mkt!

• ninonica

Hur går det för er? Efter min första vecka har det tyvärr inte gått så bra. Jag har fortsatt låta bli läsk, godis och alla bakverk, men det händer ingenting med vikten. Vet att jag rör mig alldeles för lite, men med tanke på hur mycket läsk och godis jag brukade äta så borde det räcka att jag har slutat med det för att vikten ska börja rasa.

Men jag kämpar vidare. Hinner kanske inte gå ner något innan min Malmö-resa, men jag får väl sikta in mig på ett nytt mål i såna fall. Nu när det känns rätt lätt att låta bli godsaker så får jag väl börja satsa mer på att komma igång och motionera.

Svar på tråden Nu sjutton ska jag göra det!