big brother
vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?
vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?
Princessa
Daniel:o
Princessa
och Irene:o
Princessa
Och Irene (heter hon väl)
ojdå...
ja, danne e bra, men Irene är ännu en tråkmåns.. Nu då :)
nu tror jag du har fått det hela rätt..
synd dock att gabbi står mot två jokrar. Hon lär ju aldrig åka den här helgen. Men gud vad kul det vore dock o se hennes min när hon förlorar mot två bananhalkare :)
ja, det bästa vore ju om hon försvann därifrån! Så Samuel blir lite kul pånytt!
Och så stör man ju sej på en massa småsaker...tex när hon pratar så upprepar hon sina meningar hela tiden! Jobbigt! En mening är en för mycket!!
ja han var ju hur rolig som helst.
Kollade på BB:s hemsida på folks odds. O carina ligger bäst till, till min förvåning. o har gjort det hela tiden. Näst före jessica då.
Men jag förstår inte varför hon är så populär, hon är ju så tråkig, eller har jag missat något?
Jag tror att carina ligger bra till för att hon ser rätt bra ut, och så är hon både "galen" (inte så värst, men..) men ändå "förståndig.. Eller, jag vet inte... Hon e ju faktiskt inte galen..
ja håller med dig på alla punkter. Men fortfarande tråkig på något sätt. Hon gör aldrig något verkar det som..