• Princessa

big brother

vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?

• Svar på tråden big brother
  • Fru Cinderella

oj då? lät intressant.. fan o jag som missar dagens program.. får väl vara vaken i natt vi ett då.

• Gabbies

det kommer att visas ikväll antagligen. men de va ett skämt från Robins sida men Jessica tog det seriöst

• Fru Cinderella

låter inte riktigt som jessica o ta något sånt seriöst.. men

hur gick det med knölen i hennes bröst föressten?

• Gabbies

hon har varit hos läkaren idag.. dom har tagit cellprover o hon får svar om en vecka

• Cameline

i tidningen stod det att en läkare skulle undersöka saken..

• Cameline

Lite kul att de skickade iväg Anton till Thailand..tycker jag..

• Fru Cinderella

okej tack..

jo thailand var kul.. men vilket helvete han måste ha med alla regler.

• Princessa

oj, vad många svar! Kul att man inte är den enda som kollar! :)

Ja, ut mad gabby! Hemska människa! Och Thommy e så otroligt tråkig och stel!

Anton e rätt ok, men jag orkar aldrig lyssna på vad han säger! Han är som ett sömnpiller för mej :D

Linn verkar så sur hela tiden. Carina håller så låg profil så man vet knappt nåt om henne, men hon e iaf en av dom bättre...

Ragger är supercool! Och Jessica! Jösses vilken typ! Underbar! Men jag skulle inte orka umgås med henne...

Robin verkar också rätt ok, de som "ställer till" med nåt är ju de man orkar titta på. Tänk er huset med enbart gabby, Linn, Carina och Therese... BOOORING!!!

Samuel är kul när gabby inte bitchar, annars har han blivit lite slö. Och Anna...jag står inte ut med hennes röst!
    ( :) ) Och så verkar hon lite flamsig...

Har jag glömt nån..?

Svar på tråden big brother