big brother
vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?
vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?
Nu e jag faktist lite besviken på Ragger, hoppas han lämnar huset imorrn!
Varför skulle Ragger lämna huset i morgon?
Han har hånglat med Anna ikväll.. o när folk säger åt honom blir han bara arg på dem, alltså när dom påminner om att han har "fästmö" på utsidan.. så jag hoppas att han får riktig ångest o går imorrn så han inte förlorar tjejen sin..
Gabbies
Nej vad hemskt. Stackars båda två, Ragger och hans tjej...
ja det tycker jag med.. de e därför jag hoppas att han går så att han räddar det som räddas kan.. jag vet ju dock inte hur allvarligt dom hånglat eller vad man ska säga.. har bara läst på alltomtv.se
hittar ingetpå bigbrother sidan, får kolla in allt om tv
nej dom skriver inte mkt av vad som händer på big brothers egna sida.. de har dom aldrig gjort
en del brukar de ändå printa ner.
jag tycker att de inte e mkt iaf.. jag besöker alltomtv istället, där får man veta allt
Det var ju ingen kyss mellan Anna o Richard?
det finns bildbevis på www.alltomtv.se tråden som handlar om den 13:de.. bara för att det inte visas på tv betyder det inte att det inte händer
Okej mysko, tyckte bara att en sån sak borde de ha visat på TV. Femman brukar ju inte direkt "gömma" saker som sker i bigbrother utan snarare tjata om dem i evighet.
jo vissa saker iaf.. dom väljer ju att inte visa vissa saker också..
Hörde att de stängde av lajvsändningen i natt i tre timmar för att bla jessica o irene hade stoppat in godis i rumpan på samuel.
Någon som vet något mer om det?
jag vet inte om de va inatt men ja, de e sant att dom stoppade lajven för att dom stoppade godis i rumpan på Samuel..