• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • drea

lillithsmamma

Plackers är tandtråd som är fastsatta på en båge med ett litet handtag. Tänk dig bokstaven P och tandtråden är på det raka stället uppe vid bågen... Fattar du? I alla fall är de enkla att använda och bra! Jag brukar få med mig ett paket varje gång jag är hos min tandhygienist!

• Hej baberiba

Trevlig midsommar alla !

KRAMIZAR från Cheers:D

• ica i rutan

Glad midsommar på er brudar! :D:D:D:D:D:D

KRAAAAM ica

• Dallandra

TREVLIG MIDSOMMAR!!!!! :D :D :D :D :D :D
    :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D

• hellokitty

TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVLIG MIDSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!

(hoppas jag förstörde sidan riktigt ordentligt nu.... )

• ica i rutan

meh...ååååååh kitty!!!!!!!! shitty kitty. :[ dumma dig. :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

• ica i rutan

Titta här! Nu är jag så upprörd så jag inte ens reder ut att göra gubbar...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• lillithsmamma

tack drea då vet okuniga jag :D

• lillithsmamma

trevlig midsommar föresten :D

• Bluebride20??

hoppas ni hade en trevlig midsommar. Det hade inte jag. satt helt ensam hemma med mina katter och kollade på vänner.

Svar på tråden Oups...lite snabb 4