• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Dallis

Vad jag kan se så funkar det fint för dig:D och du har jättetjusiga tänder:D

Jag är inte riktigt van vid sånt där...är plackers bra då? eller?

Använder du dessa flera ggr eller slänger du en efter varje användning..:o

• Dallandra

cheers
    Jag använder dem två gånger, tandis sa att bara man gör rent dem ordentligt så kan man använda dem flera gånger. Jag tycker de är mycket bättre än vanlig tandtråd, lättare att använda!

• Hej baberiba

Dallis

Så sa min tandis oxå:D

Jag kan inte alls med tandtråd så då är säkert dessa ngt för mig...:D hoppas att jag kommer att sköta mina tänder bättre nu:D

• Dallandra

cheers
    Vanlig tandtråd = krånglig!
    Nu slipper man hålla på att sno in fingrarn i tråd och köra in hela handen i munnen för att få rena fina tänder.
    :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Vad bra:D:D då ska jag säkert fixa det...men iofs så gillar jag inte att pilla på och mellan mina tänder....tycker det är otäckt...:o Tror du jag klarar det ändå med plackers:D:D

Tycker faktiskt att de kunde haft plackers i flera olika färger i en ask typ...rosa,blått,gult...guld:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Klart du fixar det med plackers :D :D :D

Det borde det finnas, då vill jag ha rosa med glitter på :D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Klart det ska vara med glitter på:D:D:D vilken affärsidé:D:D:D:D:D:D:D mina skulle heta Cheerios:D:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Jag tror vi har kommit på något :D man kan få sina plackers i sitt favvolags färger t.ex :D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Tänk vad kul det skulle vara att fixa iordning sina tänder :D:D:D:D:D tänk vad alla svenskar skulle få fina tänder:D tandläkarna skulle få mkt mindre att göra och svenska folket skulle spara massora av pengar:D:D:D

Dreas och Kittys män skulle få lite att göra:D:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Ja tänk vad en sån lite grej som plackers kan göra skillnad :D :D :D
    och det var vi som startade trenden :D :D :D :D :D :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4