• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • drea

Nu ska jag ta lunch, sen börjar sommarlovet!

Jag hör av mig om hur det gick med husköpet senare under dagen eller imorrn!

Kram och ha en skön sommar!!

• hellokitty

Men när kommer ni då, cheers? Jag sitter ju här och väntar....

Det är bara att ta bilen upp till Väddö, förbi Väddö kyrka och sedan 10 min till så är Du framme. Två röda hus på vänster sida och en lada. Åker Ni förbi något som heter 1000 små grisar så har Ni åkt för långt!! Då backar Ni tillbaka 2 hus.

Det är bara att komma förbi!

Drea.... Jo,d et är inte billigt att ha hus.... Vi ska iaf byta från olja så fort so mmöjligt men vet inte riktigt vad vi ska ha ustället... Vad har ni andra för uppvärmning i era hus?

• Hej baberiba

kitty

Om jag använder vanlig tandtråd så gör jag inte det är så bökigt med att sno in fingrarna:o

Hahahha och det tror du att vi hittar till er med den beskrivningen:D:D:D:D

Jag ringer dig:D har du mobbenr? ifall du är ute på landet, eller har ni telefon där:o

Maila mig ditt nr !:o

• Hej baberiba

Vi har bergvärme i vårt hus:D:D:D:D det är billigast i längden (OBS !! vi är Smålänningar) så lita på oss:D

Vi har tjänat in vad vi fick ge att sätta in bergvärme på tre år:o Nu har vi nästan gratis värme:D

• hellokitty

Wow!! Vi har pratat om bergvärme så vi får se.... Verkar ju billigt....

Cheers got mail!

• Hej baberiba

kitty
    Du kan intervjua peter när vi hälsar på er:D

• hellokitty

jag överlämnar intervjuandet till Per!

Är inte så intresserad eller insatt i bergvärme. Bara Per håller mig varm på natten!

• Hej baberiba

Kitty

Bra då har de ngt att prata om:D:D:D vi kommer att ha tusen saker att "tjöta" om:D:D:D:D:D:D vi är ju tjejer:D

• Dallandra

cheers
    Jag blev också pålurad plackers hos tandis förra veckan, ser ni vad fina mina tänder är nu :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D

• Dallandra

Vi ska borra efter bergvärme minsann, har hittat en "billig" borrare som gör rubbet.

Svar på tråden Oups...lite snabb 4