• Blowjo

cambridge; start 27 mars, idag!

Jaha, då har jag hunnit idag med att dricka den första shaken....

Jag ska gå ner 15 Kg, till den 1 Juli detta år...jag hoppas på det bästa...

Nån mer som käkar cambrigde, och känner att den vill dela med sig av sin historia....

Hur mycket rör ni er i veckan, per dag?

jag kör ren kur....

• Svar på tråden cambridge; start 27 mars, idag!
  • Blowjo

tack polly22!!! :)

jag behövde det där verkligen just nu, känner mig svvaaaag.... ;)

• polly22

Det verkar vara lite tuffare just på kvällen när man kopplar av och inte har en massa annat som avledar tankarna från kylskåpet.

Kanske man ska hitta en ny hobby som håller en sysselsatt fram till läggdags. Idéer någon?

• Blowjo

ja...fjärde dagen....jag glömde bort sista påsen igår...

- det har jag aldrig gjort förrut!!!

Jag bara lägtar tills jag kan börja handla kläder...har bara mina gamla paltor, känner att jag inte vill handla nya först jag kommit dit jag ska!

jag har sagt att jag ska ta en bit i taget,..så målet just nu är att komma ner till 70 kg...och ifrån det ner till 65 kg....

• marro

Har kollat lite på hemsidan. Måste man ta kontakt med en konsulent, eller kan man bara göra detta på egen hand? Finns produkterna att köpa i en vanlig livsmedelsaffär?

• polly22

Finns inte i butikerna. Om man fyller i hälsodeklarationen på websiten (typ Sammet) och lämnar beställning kommer påsarna hem med posten inom ett par dagar. Jag har inte kontaktats av nogon men antar jag kan höra av mig till konsulten som nämndes i följebrevet i paketet om jag behöver hjälp/stöd.

• marro

Kan inte hitta hälsodeklarationen?

• polly22

Du får nog välja produkt och gå till kassan först.

• polly22

När jag beställde gick det inte att bara skicka deklarationen direkt som det står på blanketten utan fick göra en skärmdump och lägga den i ett mail till dem.

• september bride

hur går det för er alla CB:are

• polly22

God morgon!
    Är inne på 6:e dagen och har gått ner 3 kg exakt!
    Mår bra - pigg & energisk.

Hur går det för er andra?

• september bride

6 veckors ren kur och - 18,7 kg lättare..

• Fröken Malm

Till er som gått ner en massa med denna metoden, är det inte svårt att hålla vikten sen när man slutat fasta och börjat äta normalt?

Lite nyfiken bara!

• september bride

hur går det för er alla????

• september bride

Och 7 veckors ren kur och -20,1kg lättare!!!!!!

Svar på tråden cambridge; start 27 mars, idag!