• Blowjo

cambridge; start 27 mars, idag!

Jaha, då har jag hunnit idag med att dricka den första shaken....

Jag ska gå ner 15 Kg, till den 1 Juli detta år...jag hoppas på det bästa...

Nån mer som käkar cambrigde, och känner att den vill dela med sig av sin historia....

Hur mycket rör ni er i veckan, per dag?

jag kör ren kur....

• Svar på tråden cambridge; start 27 mars, idag!
  • polly22

Idag börjar jag! Har läst om alla andras framgång med CK och blivit taggad att prova själv. Väger i dag 78,0 och ska ner till 65 (160 lång). Klockan är nu 8.30 och jag har inte gett upp än .

• Blowjo

nää..ge inte upp! det där kommer du att fixa....

själv är det tredje dagen..
    och jag ska ha mens idag...så suget på godsaker kommer ju inte att minska direkt! :(

jag väger 76-77 nu...och ska också ner till 65 kg... :)

• polly22

Blowjo:
    Mens kan nog bli en utmaning. Jag blir alltid så sugen på choklad då. Du får berätta hur det går för dig. Just nu springer jag och kissar en gång i kvarten. Blir av med vatten och får motion samtidigt .

• september bride

Blowjo...
    Jag hoppas att det går bra för dig,vilket jag tror det gör...
    Jag blev jätte taggad när jag läste dina inlägg i en annan tråd och nu är jag på min 36:e dag med ren kur och 16,1 kg lättare...

Lycka till alla som CB:ar...

• Blowjo

polly22; ja enda fördelen med att kissa är väl att man får röra på sig...haha...för usch vad jobbigt det är att springa på toa hela tiden! :)

Jo..en stor prövning på dagen har det varit hittills...och mensvärk har jag så man blir galen.....bläää

• Blowjo

september bride, tack ska du ha, känns skönt att höra! :)

jag tycker du är jätteduktig!! 16,1...visst är den där 1:an viktig! Allt räknas... :)

jag hoppas att kilona nästa vecka ska börja rinna av mig..det vore så skönt...för visserligen har jag redan gått ner allt som allt då...11.7 kg....men så mycket tycker jag inte det syns på mig...!

hur känner du själv?

• september bride

På mig syns det ganska mycket och man märker det på kläder mm....
    Men jag har ju 18 kg kvar....

Hur länge hade ni tänkt att hålla på med ren kur???

• polly22

Blowjo & September bride:
    Ni är så duktiga! När jag läsa era inslag blir jag verkligen inspererad. Kämpa på!

• september bride

tack,,,
    detsamma kämpa på

Svar på tråden cambridge; start 27 mars, idag!