uddevalla med omnejd
Hej
Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!
Hej
Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!
Kanske vi gick förbi varandra! Sprang runt med min m2b och letade kostym, hittade en på Brothers som det får bli!
Snacka om att det var folk...
Åkte in till f.d Madame Glamour för o kolla väst o plastrong och det var öppet men hon hade inte öppnat än så vi kikade lite bara. Där såg jag SÅ snygga skor som hon köpt in...usch nu vill jag hellre ha dom. Jag tror det blir fräscht och nya snygga klänningar där nu. Kan vara värt att kika på för er som inte införskaffat någon än!
Ja, vem vet. Vi kanske sprang förbi varandra? Det var grymt mycket folk. Märks att det är löningshelg.
Sitter här och pustar ut efter maten. Har provlagat mat för bröllopet ännu en gång...
Hyra väst och plastrong kostar förresten 350 kr på Dreamnette.
Oj det var billigt! Var ligger Dreamnette?
På storgatan i Trollhättan.
Ok, bra tips Tack! Bara plastrongen kostade 350,- hos Madame Glamour.
Håller på med festprogrammet och jag får spader snart! Puh! Ska bli skönt när detta är över...
Vårt festprogram ligger i dvala just nu. Får se när vi återupptar det. Suck. Spelar ingen roll hur mycket man än grejar-det känns ändå som man har hur mycket som helst kvar...
det är verkligen sant, ibland så känns det som man ligger riktigt bra till i planeringen, sedan kommer man på hur mkt man har kvar att göra. Ja ja det är i vilket fall väldigt roligt :)
Ina3
På ett sätt är det ju roligt om du inte blir hippad nu, utan att du i stället blir det ngn gång då du är helt oförberedd, eller ? Hoppas att det blir en bra möhippa oavsett när den blir;)
Den nya affären i stan, har den öppnat?? tyckte att det såg väldigt stängt ut nämligen. Någon som vet?
Jag var inne i den nya affären förra veckan men är osäker på om hon öppnat på riktigt eller ej. Kändes väldigt oklart och rörigt när jag var där. Det blir säkert bra när hon kommit iordning, men nu kändes det näst intill oproffsigt.
Danlin: FÖRLÅT! Det var inte min mening att du skulle försvinna från listan! Vet inte riktigt varför det blev så
Ina3: Har du hittat någon att dela tårtdekorationen med? Tycker också att den är jättefin! Praktisk fråga - vem har kvar den efteråt om vi delar?
Lina&Magnus: Jag var också inne på Åkerströms eller vad den nya affären nu heter. hon sa då att hon inte hade öppnat riktigt ännu eftersom byggarbetarna inte var klara. Tycker också att det var väldigt rörigt där och inte mycket att välja på (bara glamours rester). Hon skulle få in mer motsvarande denna vecka tydligen -men har inte varit där igen. Tycker att det är märkligt att hon ens vill ha dörren öppeno ch inte väntar tills hon har fått i ordning där!