6 juni 2006...
Undrar om det är fler här än vi som gifter oss den 6 juni 2006. Nationaldagen och allt...
Och min käre m2b gillar datumförkortningen som den inbitne hårdrockare han är...
Undrar om det är fler här än vi som gifter oss den 6 juni 2006. Nationaldagen och allt...
Och min käre m2b gillar datumförkortningen som den inbitne hårdrockare han är...
1 vecka kvar! :)
Ja, herregud, en vecka kvar! Börjar få lite panik! Vi hade tänkt oss ett enkelt bröllop vilket t.ex. innebar att jag tänkte sminka mig själv lite fint, men inser att jag kanske bara blir trist. Jag har inte massa concealers, foundations och dyligt som man tydligen helst ska ha för att vara fin.
Massor kvar att göra och sambon tycker att det är väl lugnt? Satte oss och skrev en lista igår kväll på allt som är kvar och sedan hade han också svårt att somna tror jag
Frågor:
Har ni backup-kläder med er ifall det skulle hända något med klänningen under festen?
Var kan jag hitta rosa Dunilinservetter?
Gaahhh!! Fast det känns urkul. Det är ju ingen som vet hur mycket vi hade tänkt göra så ingen lär väl sakna det som vi ev inte hinner göra. Ok, det skulle väl vara maten då Vi har inte ens bestämt riktigt klart vad som ska vara med på buffén. Känns inte som vi har tillräckligt. Skrev ett inlägg på "mat & dryck" igår om vi har tillräckligt till vår buffé, men ingen har svarat än.
Men om en vecka så får jag äntligen ta på min fina ring och bli Roberts fru! Längtar..
En vecka kvar AAAhh! Men vad kul det ska bli!!
Har ingen aning om servetter och har ingen tanke på extrakläder, händer det något så gör det.
Men en annan fråga,
har ni blivit hippade? Jag har inte det än så jag tror att de kommer att ta mig på lördag. Har fått lite aningar om det, kompisar som har pratat med varandra fast de aldrig gör det annars, en som ringt min m2b och två som frågat om vad jag ska göra på lördag och en annan som sagt att hon ska till stockholm då, men det tror jag inte att hon ska.
Jag har blivit hippad en gång av mina arbetskamrater och i lördags så blev det en mösexa eller var det en svenhippa? Iaf hade möhippeplanerna gått i stöpet så in rusade folk med tutor och saker till fest och så hade vi fest hemma hos oss, både möhippegänget och så blev det ett svensexegäng också bara för att.. det var supertrevligt!
Jessica låter som en toppenkväll med alla samlade! Tänk att det bara är några dagar kvar nu innan vi blir Herr och Fru... Känns overkligt på ett härligt sätt.
Vi var och hämtade ringarna idag... De är sjukt snygga!!! Längtar tills ajg får ta på mig dem "på riktigt"!!!
Fast det är fortfarande mycket kvar att göra, och har man inget att göra så skaffar man sig...
Har kommit på att jag vill ha en bolero till klänningen. Det har jag velat länge, men det har bara inte blivit av, så för några veckor sedan gick jag och köpte tyg för att sy en, och ikväll tänkte jag göra den och inser att det här tyget bara är helt fel...
Grejen är att jag verkligen måste ha något över armarna, jag har så himla fula armar... Jag har provat med sjalen som kom med klänningen, men den döljer så mycket och den blir lite bökig att ha på sig hela tiden...
Suck... Blir så trött på mig själv, kunde jag inte börjat fixa med det här tidigare???
Har börjat packa ihop allt som vi ska ha med oss till Enköping där vi ska gifta oss... Hinner inte ens sitta här på BT särskilt mycket längre...
Har alldeles för mycket att göra, nu är i alla fall boleron sydd, ska bara fållas!
Ska se om jag hinner titta in en snabbis här innan tisdag, det gör jag säkert!
Men annars så kram på er alla 6/6 brudar! Vi ses på andra sidan!
inte många dar kvar nu!
om de kan gå lite fortare bara! :)
Äntligen är vi i Västerås där vi ska gifta oss! Men VAD har man glömt??? Nu börjar jag oroa mig för allt vi glömt i Falun och allt vi kommer att glömma. Har inte haft tid att reflektera över att bröllopet är snart men nu tror jag att jag börjar förstå det!
Hoppas ni får en underbar dag allesammans ska tänka på er på tisdag!