6 juni 2006...
Undrar om det är fler här än vi som gifter oss den 6 juni 2006. Nationaldagen och allt...
Och min käre m2b gillar datumförkortningen som den inbitne hårdrockare han är...
Undrar om det är fler här än vi som gifter oss den 6 juni 2006. Nationaldagen och allt...
Och min käre m2b gillar datumförkortningen som den inbitne hårdrockare han är...
Hurra, nu börjar vi bli några stycken!
maria81; då står vi brud samtidigt då!
Alltså herreminje... det är bara tre veckor kvar nu!!! Har snormycket kvar att fixa, och jag vet att allt kommer att ordna sig, men är ändå lite upprymt, exalterat stressad!!! Var på valskurs ikväll (min m2bäs idé, jätteromantiskt!) och efteråt inser vi att vi faktiskt kommer att vara gifta jätte, jätte, jättesnart!!!
Och jag som inte har några skor än...
Hur går det för er andra?
Har inte heller några skor än... Men har ingen panik än, det är ju ett litet tag kvar iallafall.
Har hittat ett par skor som jag gärna skulle vilja ha men budgeten säger något annat.. www.rizzo.se/dam/&id=70
maria81
ja snart är vi där! :)
vill att det ska va imorrn! :)
Vad kul att det äntligen finns en tråd för oss! Har försökt några gånger tidigare utan resultat så jag hade tappat förhoppningarna om att det fanns några här inne som gifter sig då!
Vi gifter oss i Västerås domkyrka då. förlovade oss 050505.
hur går det för er? Allt klart? Eller vad har ni kvar?
Vi ska göra festprogram och min klänning är inte helt klar än, några smådetaljer kvar till dukningen och vi ska hämta våra ringar nästa vecka. Annrs tror jag att vi har allt på det torra. Vi var i tyskland förra helgen och shoppade alkohol.
hur många gäster ska ni ha? Vi har ca 110st.
Vi förlovar oss den 6.e juni i år, så förhoppningsvis står bröllopet den 6.e juni 2007 eller 2008.
Grattis och Lycka till!!!
Drakdal; vad kul att ni också gifter er 6 juni! Vet att vi har pratat namn förut... Har ni bytt till det namnet redan eller ska ni göra det efteråt? Vi har ju också "köpt" ett namn på prv... Tyvärr har byråkratin tagit sin lilla tid, så vi kommer inte att heta det på pappret förrän någon gång i sommar, men det kungjörs nu, så hoppas vi att ingen överklagar!
Då står vi brud inte så långt ifrån varandra då, vi gifter oss i Enköping!
Min m2b har bytt och jag byter vid bröllopet! Jag har redan fixat passet så det är bara att ta med vigselbeviset till skattemyndigheten och få en stämpel så får jag hämta ut det dagen efter vårt bröllop:D
Tänk vad tiden går fort! Nu är det mindre än två veckor kvar! HJÄLP. men kul ska det bli
kan inte dagarna gå lite fortare...
vi gifter oss i smyg i samband med sonens dop