6 juni 2006...
Undrar om det är fler här än vi som gifter oss den 6 juni 2006. Nationaldagen och allt...
Och min käre m2b gillar datumförkortningen som den inbitne hårdrockare han är...
Undrar om det är fler här än vi som gifter oss den 6 juni 2006. Nationaldagen och allt...
Och min käre m2b gillar datumförkortningen som den inbitne hårdrockare han är...
Igår bestämde vi oss för att gifta oss den 6/6. Allt har klaffat. Bokade kyrka, beställde ring, fotograf, smink och frissa.
Imorgon ska vi träffa präten och titta på kyrkan.
Nenna*; Här förspills ingen tid...
Ska ni göra det som en överraskning eller hur gör ni när det gick så snabbt?
Själv har jag taggat ner lite med förberedelserna eftersom min morfar gick bort i förrgår. Det var inte oväntat, men känns ändå lite konstigt. Så nu har jag skippat massa småsaker som inte spelar någon roll och omprioriterat lite.
Men nu är det en dryg vecka kvar girls!
Vi träffade prästen i torsdags, och vilken cirkus det blev...
Vi var i lokalen och han kom dit just när vi hade köpt med oss mat från mcdonalds, men han sa att det är bara att äta medans vi pratar (hm). Och sedan skulle vi ju öva, och med två kinkiga ungar somylade runt knäna så fick man inte riktigt in den där stämningen... Men det blir väl på bröllopet istället!
Håller på för fullt med festprogrammet (enj, det är inte klart ännu...) och vigselprogrammet...
Hur går det för er?
Japp, jag gifter mig då som synes också på min signatur :o) Vi förlovade oss 030303 och gifter oss alltså 3 år, 3 månader och tre dagar efter det :o)
Börjar närma sig med stormsteg nu ju! Känns som jag glömt göra hälften av allt jag borde. Men det ska bli så skoj!
Oupps, jag fick visst med en massa konstiga smileys i mitt förra inlägg. Det skulle ju vara gladisar!
Sockerpinglan: Jo, vi har tänkt att göra det i smyg. Men vi har tänkt att våra föräldrar och syskon ska få vara med, men dom vet inget än.
Vi handlade kläder i fredags också men det blir ingen riktig brudklädsel. Jag hittade en Esprit klänning i olivgrön, beige och svart. Min blivande ska ha ett par beige byxor och en brun skjorta och beige slips.
Vad tråkigt med din morfar.
Har precis fixat med alla dukar och löpare och vigselprogrammet ä också fixat, men det där med festprogrammet är svårare... vet inte riktigt vad jag vill ha. men spännande är det att planera och fixa iordning allt!
Drakdal, är du inte heller färdig med festprogrammet? Ska ni alls ha något? Just nu känns det som om jag kanske hoppar över det, har fortfarande en del att fixa på det och jag kommer liksom ingen vart... Suck...
Man måst eju faktiskt inte ha det. Man måste ingenting egentligen har jag insett när jag pysslar med alla tusen saker som var såååå viktiga från början!
Nu är festprogrammet ivägskickat till tryckeriet. Efteråt har jag hittat några småsaker som är fel, men jaja...
Jo vi ska ha festprogramm men får se när tiden räcker till för att fixa dem... men men det är väl inte hela världen om jag inte hinner heller.
men tänk!! om en vecka och en dag smäller det! tiden går så snabbt just nu, känns som det skulle vara en månad kvar MINST. Hur ska man hinna med allt? nu fick jag ångest...
Jag har inte hunnit bli pirrig i magen ännu... Känns bara konstigt att alla tusen saker som jag har på mina listor börjar bli avbockade för de faktistk är färdiga...
Har ett projekt som jag hållt på med i tre månader nu, jag drar mig för att göra färdigt det eftersom det då känns så himla påtagligt att nu är det snart dags!!!